Czy mozna odwolac rade miejska?

Data: 2009-09-23 20:32:34
Autor: kuba
Czy mozna odwolac rade miejska?
pawel pisze:
Czy mozna odwolac rade miejska, jesli okres od ewentualnych przedterminowych
wyborow do kolejnych planowych wyborow jest krotszy niz 12 miesiecy? Jesli tak,
to na jakiej podstawie prawnej i kto na ten czas zastepuje rade? Tzn. kto
zastepuje rade np. na okres 11 miesiecy?
pawel

art. 96-98a ustawy o samorządzie gminnym.

--
kuba

Data: 2009-09-23 22:45:08
Autor: pawel
pawel pisze:
> [...]
> zastepuje rade np. na okres 11 miesiecy?
> pawel

art. 96-98a ustawy o samorządzie gminnym.

Dzieki, ale to jest sytuacja, gdy rada lamie Konstytucje i ustawy i sejm ja
rozwiazuje. Natomiast jak to jest, gdy rada odwolywana jest poprzez referendum
lokalne? Czy wowczas tez premier wyznacza osobe do pelnienia funkcji rady? Caly
czas chodzi mi o przypadek, gdy do kolejnych wyborow terminowych jest mniej niz
12 miesiecy.
pawel

--

Czy mozna odwolac rade miejska?