Czy można podłączyć się do netu via bluetooth?

Data: 2009-06-11 01:07:27
Autor: Little Brother
Czy można podłączyć się do netu via bluetooth?
Witam wszystkich.
Posiadam SE P910i, który leży w szufladzie bezużytecznie, a chciałbym
wykorzystać jego całkiem sporych wymiarów wyświetlacz do oglądania np.
tv na żywo - łącząc się do netu przez bluetooth. Czy jest to już
możliwe, czy też mogę o tym zapomnieć? Mam też następcę P910i o
symbolu P990i z wbudowanym modułem wi-fi i ponieważ niewiele dzwonię,
oglądam tv france 24 na żywo.

Data: 2009-06-11 13:15:39
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Little Brother" <radar3000@gmail.com> napisał w wiadomości news:6d586840-fce6-456d-bad6-7c579ea48cf1j18g2000yql.googlegroups.com...
[...]

A słyszałeś kiedyś żeby jakiś dostawca netu udostepniał go przez BT ?

>Mam też następcę P910i o
symbolu P990i z wbudowanym modułem wi-fi i ponieważ niewiele dzwonię,
oglądam tv france 24 na żywo.

no i co ? ja mam pralkę

Data: 2009-06-11 13:37:12
Autor: JoteR
"Kot Prezydenta" napisał:

A słyszałeś kiedyś żeby jakiś dostawca netu udostepniał go przez BT ?

Oczywiście - TPSA. Tylko trzeba było "wziąć" LiveBoksa ;->
Podłączyłem tak kiedyś laptopa - nawet działało, z komórką nie próbowałem.

JoteR

Data: 2009-06-12 13:58:44
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:h0qq9b$91c$1inews.gazeta.pl...
"Kot Prezydenta" napisał:

A słyszałeś kiedyś żeby jakiś dostawca netu udostepniał go przez BT ?

Oczywiście - TPSA. Tylko trzeba było "wziąć" LiveBoksa ;->
Podłączyłem tak kiedyś laptopa - nawet działało, z komórką nie próbowałem.

Komórkę do liveboxa czy do laptopa po to aby miec dostęp do netu oczywiście można podłączyć i nie raz to robilem tyle tylko że pytacz nie wspominal o tym że ma net a raczej szuka dostawcy

Data: 2009-06-13 14:41:49
Autor: Little Brother
> [...]

można podłączyć i nie raz to robilem tyle tylko że pytacz nie wspominal o

Faktycznie, mea culpa. Net bez jak i przewodowy posiadam od UPC, 15 Mb/
s Down i 2 Upload.

Użytkownik "Little Brother" <radar3...@gmail.com> napisał w wiadomości:
Mam też następcę P910i o
symbolu P990i z wbudowanym modułem wi-fi i ponieważ niewiele dzwonię,
oglądam tv france 24 na żywo.

"Kot Prezydenta" napisał:
no i co ? ja mam pralkę

Tu też niedopisałem, że w podobny sposób chciałbym odbierać transmisje
strumieniowe, np. live tv, youtube etc.
na moim P910i.

Data: 2009-06-13 23:46:28
Autor: Valdi.Pavlack
Czy można podłączyć się do netu via blueto oth?
"Little Brother"

Faktycznie, mea culpa. Net bez jak i przewodowy posiadam od UPC, 15 Mb/
s Down i 2 Upload.

W ramach OT malutkie pytanie - jak ci chodzi ten od UPC? Ostatnio mnie
molestują i zachęcają do przejścia do nich, ale ja ciągle się waham :)

Data: 2009-06-11 13:43:54
Autor: J.F.
On Thu, 11 Jun 2009 13:15:39 +0200,  Kot Prezydenta wrote:
[...]

Sam sobie mozesz zostac providerem i udostepnic :-)

Tylko ze potem zapewne sie okaze ze programisci telefonu tego nie
przewidzieli, i w te strone nie dziala..

J.

Czy można podłączyć się do netu via bluetooth?