Czy można prowadzić auto po pijaku??

Data: 2011-03-06 10:51:28
Autor: MH
Czy można prowadzić auto po pijaku??
Data: 2011-03-06 11:52:51
Autor: u2
Czy można prowadzić auto po pijaku??
W dniu 2011-03-06 11:51,  MH pisze:
Jasne , że tak !!

http://www.youtube.com/watch?v=VBYyMf76ooM

To już piwa i koniaku nie można wypić ? :)

Data: 2011-03-06 10:59:32
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-06 11:51,  MH pisze:
> Jasne , że tak !!
> To już piwa i koniaku nie można wypić ? :)

==============

No przecież wyraźnie napisałem , że TAK !!  Swoją tezę poparłem wypowiedzią
nieskazitelnego autorytetu !!

MH

Data: 2011-03-06 12:05:21
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 11:59,  MH pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ty napisałeś, że można prowadzić auto po pijaku. Ciemna masa jesteś i
nawołujesz do popełnienia przestępstwa :)

Data: 2011-03-06 11:22:01
Autor:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> nieskazitelnego autorytetu !!
> Ty napisałeś, że można prowadzić auto po pijaku. Ciemna masa jesteś i
nawołujesz do popełnienia przestępstwa :)

================

No to już się całkiem pogubiłem. Ty mówisz NIE , ojciec doktor dyrektor mówi
TAK..  No to jak w końcu do Pani Nędzy mam jeździć ??

MH

Data: 2011-03-06 12:35:29
Autor: u2
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Rydzyk nic takiego nie powiedział. Wkładasz swoje słowa w cudze usta.
Pewnie podpatrywałeś ciężką pracę tirówek :)

Data: 2011-03-06 12:09:54
Autor: jadrys
Czy można prowadzić auto po pijaku??
W dniu 2011-03-06 11:51,  MH pisze:
Jasne , Ĺźe tak !!

http://www.youtube.com/watch?v=VBYyMf76ooM

MH

Jasne, i oczywiste.

Data: 2011-03-06 13:30:52
Autor: [heÂŽsk]
Czy można prowadzić auto po pijaku??
On Sun, 6 Mar 2011 10:51:28 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Jasne , że tak !!

http://www.youtube.com/watch?v=VBYyMf76ooM

MH

 interesujaca metoda manipulacji: "kto z was nigdy nie wypil,  zaraz byscie wypili". kleche po kielichu nalezy traktowac  jak kazdego innego,a nie go usprawiedliwiac. ojczulek ma  w tym przypadku racje: klecha wypil i juz robi sie z tego
 wielkie halo jakby caly kler golil ile wlezie. problemem
 u nas jest spoleczne przyzwolenie na spozycie i jazde po
 spozyciu. klecha powinien dawac przyklad ;o).

Data: 2011-03-06 10:22:17
Autor: Hans Kloss
On 6 Mar, 13:30, "[he(R)sk]" <co.to.za.bigbred...@interia.pl> wrote:
 kleche po kielichu nalezy traktowac
 jak kazdego innego,
O, czyżby?
http://www.wprost.pl/ar/224013/Posel-Celinski-mial-wypadek-Znaleziono-jego-auto/
J-23

Data: 2011-03-06 12:59:03
Autor: MH
[he?sk] <co.to.za.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
ojczulek ma  w tym przypadku racje: klecha wypil i juz robi sie z tego
 wielkie halo jakby caly kler golil ile wlezie.

W tym miejscu zostałeś zmanipulowany przez jego eminencję. Dziennikarze pisali
o konkretnym gościu , który pojechał na dwa gazy , a jego wysokość dokonał
uogulnienia , twierdząc że jest to atak na całą firmę.

MH

--

Czy można prowadzić auto po pijaku??