Czy można prowadzić auto po pijaku??

Data: 2011-03-06 11:52:51
Autor: u2
Czy można prowadzić auto po pijaku??
W dniu 2011-03-06 11:51,  MH pisze:
Jasne , że tak !!

http://www.youtube.com/watch?v=VBYyMf76ooM

To już piwa i koniaku nie można wypić ? :)

Data: 2011-03-06 10:59:32
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-06 11:51,  MH pisze:
> Jasne , że tak !!
> To już piwa i koniaku nie można wypić ? :)

==============

No przecież wyraźnie napisałem , że TAK !!  Swoją tezę poparłem wypowiedzią
nieskazitelnego autorytetu !!

MH

Data: 2011-03-06 12:05:21
Autor: u2
W dniu 2011-03-06 11:59,  MH pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ty napisałeś, że można prowadzić auto po pijaku. Ciemna masa jesteś i
nawołujesz do popełnienia przestępstwa :)

Data: 2011-03-06 11:22:01
Autor:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> nieskazitelnego autorytetu !!
> Ty napisałeś, że można prowadzić auto po pijaku. Ciemna masa jesteś i
nawołujesz do popełnienia przestępstwa :)

No to już się całkiem pogubiłem. Ty mówisz NIE , ojciec doktor dyrektor mówi
TAK..  No to jak w końcu do Pani Nędzy mam jeździć ??

MH

Data: 2011-03-06 12:35:29
Autor: u2
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Rydzyk nic takiego nie powiedział. Wkładasz swoje słowa w cudze usta.
Pewnie podpatrywałeś ciężką pracę tirówek :)

Czy można prowadzić auto po pijaku??