Czy mozna zerwac umowe z operatorem?

Data: 2009-05-25 13:45:59
Autor: witek
Czy mozna zerwac umowe z operatorem?
scream wrote:
Czesc,

Umowa zawarta z operatorem gsm na czas okreslony 12 m-cy liczony od 25
lipca 2008 do 25 lipca 2009. W ramach umowy jest jakiś abonament + dwie
usługi za darmo. Od miesiąca operator nalicza dodatkowe opłaty za te dwie
usługi, twierdząc, że tak działa ich system rozliczeniowy. Każą płacić całą
wysokość faktury (czyli abonament + abonament za te dwie dodatkowe usługi,
choć z umowy wynika że jeszcze są bezpłatne) grożąc, że jeśli nie zapłacę,
to wyłączą mi numer. Konsultanci na infolinii mówią bezczelnie, że jeśli
nie chce dodatkowo płacić, to mogą mi wyłączyć te usługi teraz (mimo, ze
jeszcze powinienem je miec za darmo).

Czy operator zerwał tym samym warunki umowy? Czy wobec tego ja mogę zerwać
umowę z operatorem, bez żadnych konsekwencji i opłat dodatkowych?

Nie mozesz.
Mozesz sie co najwyzej klocic o kase.

Czy mozna zerwac umowe z operatorem?