Czy mozna zlozyc PIT w innym Urzedzie Skarbowym?

Data: 2012-04-02 10:47:01
Autor: Q
Czy mozna zlozyc PIT w innym Urzedzie Skarbowym?
Czy mozna zlozyc PITa osobiscie w US, ale innym niz "docelowy"?

Czy US moze udzielic informacji o kwocie (z PITa za zeszly rok)
potrzebnej do wyslania biezacego PITa przez e-Deklaracje?

Data: 2012-04-02 06:08:20
Autor: witek
Q wrote:
Czy mozna zlozyc PITa osobiscie w US, ale innym niz "docelowy"?

A nie pro¶ciej "złożyć" na poczcie?
A bezposrednio odpowiadajac na pytanie, nie wiem.
Ale jakich¶ formalnych przeszkod nie widze. Niech sobie dalej przekaż±.

Czy US moze udzielic informacji o kwocie (z PITa za zeszly rok)
potrzebnej do wyslania biezacego PITa przez e-Deklaracje?

tak jak napisal Gotfryd. Tylko drog± formaln±.
Chyba, że zadzwonisz do swojego US i miła pani będzie miała, nie kapnie się, że może wylecieć z roboty i ci poda.

Data: 2012-04-02 11:38:16
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 2 Apr 2012, Q wrote:

Czy US moze udzielic informacji o kwocie (z PITa za zeszly rok)
potrzebnej do wyslania biezacego PITa przez e-Deklaracje?

  Może, podejrzewam że chętnie to zrobi, ale w postaci wydania
ichniej kopii, odpłatnie :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-04-02 13:21:40
Autor: spp
W dniu 2012-04-02 10:47, Q pisze:

Czy US moze udzielic informacji o kwocie (z PITa za zeszly rok)
potrzebnej do wyslania biezacego PITa przez e-Deklaracje?

Jeżeli masz pity na podstawie którego składałe¶ w ub.r. pit roczny to zsumuj sobie przychody i wyjdzie Ci to samo. :)

--
spp

Data: 2012-04-02 19:29:55
Autor: Q
Czy mozna zlozyc PIT w innym Urzedzie Skarbowym?
Jeżeli masz pity na podstawie którego składałe¶ w ub.r. pit roczny to zsumuj sobie przychody i wyjdzie Ci to samo. :)

Tak, wiem, ale nie chodzi o mnie - ja tam swojego PITa
zlozylem juz dawno ;).

Data: 2012-04-03 08:00:00
Autor: _±ćęłń󶼿.
Czy mozna zlozyc PIT w innym Urzedzie Skarbowym?
"Nie mam Pana w komputerze i co mi Pan zrobi".
Autentyczne.
W docelowym ;-)

-- -- -