Czy muszę mieć drugi tuner cyfrowy w Aster gdy chcę mieć programy cyfrowe w 2 pokojach?

Data: 2010-09-15 08:19:10
Autor: MaW
Czy muszę mieć drugi tuner cyfrowy w Aster gdy chcę mieć programy cyfrowe w 2 pokojach?

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c9009e7$0$27041$65785112news.neostrada.pl...
Od pewnego czasu mam telewizję cyfrową od Aster i zastanawiam się że fajnie by było też mieć kanały cyfrowe w 2 pokoju. Czy muszę teraz jeszcze jedną umowę zawierać na telewizję cyfrową i mieć 2 tunery od Aster w domu? Czy można podłączyc zwykły tuner satelitarny lub jakiś inny i w ten sposób odbierać kanały cyfrowe w innym pomieszczeniu?
Do mieszkania idą 2 kable ze skrzynki na korytarzu.

chyba tylko druga umowa i drugi dekoder od Aster. Inne dekodery/tunery nie nadadzą się. Aster już rok temu zapowiadał multiroom: http://media2.pl/telekomunikacja/58092-aster-zaoferuje-multiroom.html ale na razie cisza.
A co mówią na infolinii?
MaW

Czy muszę mieć drugi tuner cyfrowy w Aster gdy chcę mieć programy cyfrowe w 2 pokojach?