Czy muszę odpowiadać na pytania sędziego?

Data: 2012-06-03 21:17:29
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Czy muszę odpowiadać na pytania sędziego?
Dnia Thu, 31 May 2012 20:10:18 +0000 (UTC), tomjas napisał(a):

Witam wszystkich.
Pewnie dla Was trywialne pytanie - niemniej jednak zostałem wezwany na
świadka (mimo woli) w sprawie rozwodowej. Czy sędzia ma prawo pytać mnie
mnie o "wszystko" i ja muszę odpowiadać? Szczególnie z różnych przyczyn
nie chciałbym mówić o swojej pracy i zarobkach - od znajomego słyszalem
że pytali go o wysykość zarobków - jako świadka. Czy muśze ujawniać?
Z góry dzięki i pozdrawiam.

Zanim pójdziesz do prawnika przeczytaj kodeks postepowania cywilnego,
przynajmniej rozdział o zeznaniach świadków.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/album2/Festyn_z_Magda_Schejbal/index.php

Data: 2012-06-03 21:33:41
Autor: Stokrotka
Czy muszę odpowiadać na pytania sędziego?

Zanim pójdziesz do prawnika przeczytaj kodeks postepowania cywilnego,
przynajmniej rozdział o zeznaniach świadków.

Niec z tego nie wynika, a bezczelność sędziuw jest nieograniczona , nieposkromiona, sędziowie są bezczelni , nie pszestszegają prawa i nie znają prawa -  bo im tak wygodnie.
Polska raj dla mafiozuw udającyh , że są tylko idiotami.

Mnie w sądzie pracy sędzina bezczelnie kazała dać wyciąg z mojego konta w celu określenia ile zarabiam, w firmie nie mającej żadnego związku ze sprawą w sądzie pracy (firma, w której zatrudniłam się , gdy mi nie zapłacono w popszedniej - związanej ze sprawą w sądzie pracy) .
I dałam wyciąg z konta bo nie umiałam się bronić.

A z mojego punktu widzenia to sędzina  stanowiła wywiad mafi, by ta wiedział ile zarabiam.

Firma której wytoczyłam tę sprawę (PAJ-COP w Wołominie) o ostatnią pensję i odprawę oskarżyła mnie fałszywie o kradzież.
____Policjanci , aż czterej, w trakcie pszeszukania u mnie w domu dokładnie pszeglądali wyciągi z konta rodzicuw.____ Uważam, że w tym samym celu.

Pszeszukanie było nielegalne, bez nakazu prokuratury, policja była uzbrojona , pszeszukujący był tajniakiem, pszeszukanie nie było zgodne z KPK, bo nakaz komendanta wołomińskiej policji był nielegalny, bo może on wydać taki tylko tuż po kradzieży (5 dni), a pszeszukanie było wiele miesięcy (ponad 7) po mojej ostatniej bytności w tej firmie, w dniu powrotu z ponad tygodniowego leczniczego wyjazdu w gury po zapeleniu płuc, za to
____w pszeddzień pierwszej rozprawy w sądzie pracy w tej sprawie_____.
Czyli podstawowym celem było zastraszenie mnie.

To jest władza i prawo w Polsce.

nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

Data: 2012-06-05 13:15:15
Autor: Sonn
W dniu 2012-06-03 21:33, Stokrotka pisze:

http://13k.pl/-/sugestia.php

--
Sonn

Data: 2012-06-05 13:19:31
Autor: Sonn
[...]

MEGA ROTFL.

Ty już się tylko do leczenia kwalifikujesz i to nie z uwagi na płuca tylko tępotę umysłową i schizofrenię paranoidalną.

Jak mi podasz przepisy uzasadniające twoje debilne wymysły zawarte powyżej, to zacznę pisać w tej twojej debilnej ortografii.

Jeśli nie podasz, to pójdziesz do psychiatry na gruntowne badania, ok?

--
Sonn

Data: 2012-06-12 22:19:19
Autor: Stokrotka
[...]

art 308 par 4
kpk

Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl  , w zakładce "inne"
nowa wersja programu GdakMini (syntezator mowy).

Data: 2012-06-13 08:32:00
Autor: Sonn
W dniu 2012-06-12 22:19, Stokrotka pisze:

[...]

ROTFL. Czytałaś ten przepis? Gdzie tam jest mowa o tym co piszesz? Postanowienie musi zostać wydane przez prokuratora _tylko_ jeśli postępowanie jest prowadzone w formie śledztwa.

Jakie znasz formy postępowania przygotowawczego? Wiesz czym się różni śledztwo od dochodzenia? Z którego fragmentu tego przepisu, lub jakiegokolwiek innego, wynika że policjant dokonujący przeszukania musi być: nieuzbrojony, umundurowany i nakaz musi być wydany w ciągu 5 dni?

W ciągu 5 dni musi być wydane postanowienie o przedstawieniu zarzutów, a nie przeszukaniu ( art. 308 par. 4 w zw. z art. 308 par. 3 k.p.k.)

W przypadku kradzieży głupia babo prowadzi się DOCHODZENIE.

A przepis o którym piszesz dotyczy tylko tzw. czynności w niezbędnym zakresie.

Mało że nie potrafisz pisać po polsku, to nie potrafisz nawet zrozumieć tego co czytasz.

A na koniec: art. 219 - 230 k.p.k. tępa analfabetko. Polecam lekturę

--
Sonn

Data: 2012-06-14 09:36:36
Autor: Michal
Czy muszę odpowiadać na pytania sędziego?

Użytkownik "Sonn" <costamcostam@paszolwon.pl> napisał w wiadomości

głupia babo > tępa analfabetko> Sonn

Naprawdę bez tego się nie dało?

Michał

Data: 2012-06-14 09:58:31
Autor: m
W dniu 14.06.2012 09:36, Michal pisze:

Użytkownik "Sonn" <costamcostam@paszolwon.pl> napisał w wiadomości

głupia babo > tępa analfabetko> Sonn

Naprawdę bez tego się nie dało?

"- czy oskarżony musiał uderzyć swoją małżonkę?
- a czy Wysoki Sąd zna moją żonę?
- nie
- to niech Wysoki Sąd nie gada ... "

p. m.

Data: 2012-06-14 10:23:11
Autor: Michal
Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4fd999a9$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Stokrotkę znam i mam swoje zdanie na jej temat (nie tylko w sprawie ortografii). Mimo to uważam, że w rozmowie można się powstrzymać od inwektyw lub zrezygnować z rozmowy. Używanie pewnych zwrotów gorzej świadczy o ich nadawcy niż adresacie.
Ale może ja jakiś niedzisiejszy jestem...
Michał

Data: 2012-06-14 14:43:28
Autor: Sonn
W dniu 2012-06-14 10:23, Michal pisze:
[...]

Jeśli normalne argumenty nie skutkują, to wtedy sięga się po inne środki. Poza tym z głupotą należy walczyć, bo inaczej do dzisiaj byśmy siedzieli w jaskiniach grzejąc się przy ogniu pochodzącym z pioruna i otuleni w żubrowe skóry.

IMHO Stokrotka jest zdrowo walnięta i jest zwykłym nieukiem usiłującym swoje nieuctwo i lenistwo ukryć za pseudoideologią związaną z rzekomą "nową ortografią".

Inną kwestią pozostaje to, czy w swoich działaniach przejawiających się w usenecie, jest ona "w pełni zdolna do rozpoznania znaczenia swoich czynów" - art. 31 par. 2 k.k.
IMHO - nie za bardzo

--
Sonn