Czy n6300 pojdzie z 4GB i jaka SD daja w Plusie?

Data: 2009-03-12 10:26:33
Autor: michaça
Czy n6300 pojdzie z 4GB i jaka SD daja w Plusie?
- w opisie E51 pisza, ze max dla niej to 4GB,
gdy tymczasem dzialaja w niej karty > 4GB.
nie wiem co obsluguje E51

tymczasem mojemu ojcu w PlusGSM dali jakas 128 MB.
w erze standardowo wciskali 128MB (np w mojej taka byla) wiec w plusie pewnie tez - w koncu to ten sam kartel (trojprzymierze)

Data: 2009-03-12 21:58:58
Autor: Wojciech Rymer

Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości

tymczasem mojemu ojcu w PlusGSM dali jakas 128 MB.
w erze standardowo wciskali 128MB (np w mojej taka byla) wiec w plusie pewnie tez - w koncu to ten sam kartel (trojprzymierze)

niekoniecznie, teraz dają 512MB :) technologiczny przeskok

Pozdrawiam

Wojtek

Data: 2009-03-13 11:15:26
Autor: Q
Czy n6300 pojdzie z 4GB i jaka SD daja w Plusie?
niekoniecznie, teraz dają 512MB :) technologiczny przeskok

czyli plus znowu w tyle? :(

Czy n6300 pojdzie z 4GB i jaka SD daja w Plusie?