Czy na Euro 2012 czeka nas rewolucja?

Data: 2011-03-12 21:26:42
Autor: boukun
Czy na Euro 2012 czeka nas rewolucja?
Sytuacja przypomina tę z 1980 roku, wówczas system posypał się na olimpiadzie w Moskwie. Dzisiaj jest podobnie, Euro 2012 kosztuje nas niemiłosiernie i wykańcza wszystkich Polaków. Władza znowu zorganizowała igrzyska ponad siły, w myśl postaw się, a nie zastaw się...

Przewiduję w 2012 roku koniec obecnego sytsemu, ludzie wyjdą w końcu na ulicę, tego nie są w stanie udźwignąć...

boukun

Data: 2011-03-12 21:35:55
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-12 21:26, boukun pisze:
[...]

nie ma nowego Walesy, poza tym ludzie sie nauczyli na wlasnej skorze ze rewolucja pozera wlasne dzieci...

--
the_foe

Data: 2011-03-12 21:41:43
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ilglf7$k0g$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nikt się nie nauczył, ci co się sparzyli, w większości już gryzą ziemię, nowe pokolenie musi to samo przejść...

boukun

Data: 2011-03-12 23:17:58
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilglcu$m90$1mx1.internetia.pl...
[...]

I tym razem się z Tobą w pełni zgadzam - moim zdaniem obeny problem z tzw. finansami publicznymi swoje źródło ma w tym, iż bez sensu nasi decydenci porwali się na imprezę, na którą nas po prostu nie stać. Wywalono grube miliardy złotych z nic nie warte inwestycje, które będa czynne tylko w casi eigzrysk, a potem porosną mchem/ Po ch** nam te wielkie stadiony i te wiekie centar konferencyjne? Kto potem na tych boiskach będzie grać - młodzież z okolicznych szkół?
Tak to jest, jak się do władzy dorwie banda tarmpkarzy.
AZ

Data: 2011-03-13 02:46:55
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d7bf11a$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To już coraz więcej ludzi się ze mną zgadza. Kilka dni temu Grzegorz Z., wczoraj the_foe, jeszcze wcześniej Jadrys i kilku innych. Tak jak pisałem, wcześniej czy później wszyscy przyznają mi rację...

boukun

Data: 2011-03-13 09:25:48
Autor: sofu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ilh85e$gir$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Ale nie byłeś w tym pierwszy.
Gdy ja o tym pisałem parę lat temu to mnie chcieli niektórzy żywcem pożreć.
Na Euro byłoby nas stać gdyby przy okazji nie zmarnowano i ukradziono przynajmniej z 50 % tego co ono rzeczywiście powinno kosztować.
Przykład Grecji po igrzyskach niczego naszych decydentów nie nauczył.
PZPN przez lata grał w chuje z rządem RP.
Teraz rzad powinien przygrać z nim raz a dobrze i olać finansowanie tej imprezy pogrążającej do reszty Polskę.

sofu

Data: 2011-03-13 14:56:31
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ilhv2b$kml$1node2.news.atman.pl...

[...]

Co my jeszcze robimy w Afganistanie i NATO?

boukun

Data: 2011-03-13 16:23:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-13 02:46, boukun pisze:

[...]

No nie bądź taki zarozumiały, - nie napisałeś nic takiego żeby mnie przekonać, ja takie zdanie miałem już wcześniej.

Data: 2011-03-13 09:32:27
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

To kiedy zapadła decyzja o euro2012 i kto był wtedy u steru rządów? I czy ten ktoś widział na własne oczy trampki?

Data: 2011-03-13 00:24:00
Autor: matusm
[...]

W telavizji podali ze  stadiony i drogi beda finansować "Uni" bo Uni nam dadza ,,,,,

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Czy na Euro 2012 czeka nas rewolucja?