Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?

Data: 2019-09-03 12:34:58
Autor: Grzegorz Tomczyk
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
W dniu 03.09.2019 o 12:25, radekp@konto.pl pisze:
Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą

kim?

z rejestracją KST (i pokrewnymi chyba
też).

Ten jest akurat z małopolskiego, może trasy nie znał. :]

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-09-03 13:04:17
Autor: T.
W dniu 2019-09-03 o 12:34, Grzegorz Tomczyk pisze:
W dniu 03.09.2019 o 12:25, radekp@konto.pl pisze:
Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą

kim?

Gimbaza też ma dostęp do Internetu :-)
T.

Data: 2019-09-03 21:28:09
Autor: radekp@konto.pl
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
Tue, 3 Sep 2019 12:34:58 +0200, w <qklfkg$ms4$1$Bellini@news.chmurka.net>,
Grzegorz Tomczyk <grz.tom@NOSPAM.wp.pl> napisał(-a):

W dniu 03.09.2019 o 12:25, radekp@konto.pl pisze:
> Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą

kim?

T9 w Agencie zrobiło błąd ;)

> z rejestracją KST (i pokrewnymi chyba
> też).

Ten jest akurat z małopolskiego, może trasy nie znał. :]

Po Małopolsce też jeździłem, a granice kiepsko oznaczone ;).
No te KST najbardziej mi utkwiło :)

Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?