Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?

Data: 2019-09-03 14:40:09
Autor: Miroo
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
W dniu 2019-09-03 o 12:25, radekp@konto.pl pisze:
Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą z rejestracją KST (i pokrewnymi chyba
też).

Jedziemy w 5-7 aut za TIR-em, ale żaden nie wyprzedzi, ale też żaden nie zrobi
miejsca, aby wyprzedzić na 2-3 razy. Hitem, że droga robi się 2-pasmowa (i pod
górkę), ale żaden dalej nie wyprzedza. No i muszę z szarego końca...

Nawet w pojedynkę dziwnie jeżdżą -- 60km/h w zabudowanym, po wyjeździe dalej
60...

Pomijam już takich co sprawdzają hamulce przed każdym łukiem, bo to raczej
gościnne występy.

Tak, powinno się zakazać spokojnej jazdy! ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-09-03 05:54:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
-- Tak, powinno się zakazać spokojnej jazdy! ;)

autnomiczne uspokoja ruch ale Musk za pare dolcow extra udostepni tryb Mad Max dla zapierdalaczy :-)

https://twitter.com/elonmusk/status/1011021456526987266

Data: 2019-09-19 08:59:53
Autor: Budzik
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
Użytkownik Miroo brak_emaila@brak.brak.i.juz ...

[...]

:)
Tylko but, hebel, but, hebel a potem zdziwienie ze nowoczesne auta nie wytrzymuja 500kkm... :-DDDDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2019-09-20 11:17:38
Autor: radekp@konto.pl
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
Tue, 3 Sep 2019 14:40:09 +0200, w
<5d6e5f2d$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>, Miroo
<brak_emaila@brak.brak.i.juz> napisał(-a):

> [...]
> gościnne występy.

Tak, powinno się zakazać spokojnej jazdy! ;)

Spokojna jazda 3m za poprzednim pojazdem? Aha :))

Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?