Czy na Górnym ¦l±sku takie melepety to normalka?

Data: 2019-09-03 21:18:13
Autor: wowa
Czy na Górnym ¦l±sku takie melepety to normalka?

Jedziemy w 5-7 aut za TIR-em, ale żaden nie wyprzedzi, ale też żaden nie zrobi miejsca, aby wyprzedzić na 2-3 razy. Hitem, że droga robi się 2-pasmowa (i pod górkę), ale żaden dalej nie wyprzedza. No i muszę z szarego końca...

mam podobne obserwacje tylko dotyczy to całego kraju. Ustawia sie korek za jakim¶ zawalidrog± i jedzie tak przez dłuuuuuższy czas z powodów obiektywnych. Kiedy pojawia się okienko do wyprzedzania ogólny marazm powoduje że nikt się nie rusza. Ostatni w ogonku jest na tyle ¶wieży że  zaczyna wyprzedzanie i budzi tym pozostałych. Bywałem i pierwszym i ostatnim w ogonku :) Obserwacja powtórzona wielokrotnie.
Wojtek

Data: 2019-09-06 05:23:20
Autor: Bolko
W dniu wtorek, 3 wrze¶nia 2019 21:18:15 UTC+2 użytkownik wowa napisał:

> [...]

mam podobne obserwacje tylko dotyczy to całego kraju. Ustawia sie korek za jakim¶ zawalidrog± i jedzie tak przez dłuuuuuższy czas z powodów obiektywnych. Kiedy pojawia się okienko do wyprzedzania ogólny marazm powoduje że nikt się nie rusza. Ostatni w ogonku jest na tyle ¶wieży że  zaczyna wyprzedzanie i budzi tym pozostałych. Bywałem i pierwszym i ostatnim w ogonku :) Obserwacja powtórzona wielokrotnie.

ruch po prostu jest na tyle duży że to nie ma sensu.
Ja często jeżdze do mamy.
50 km autostrad± i 40 km normaln± drog±.
Na normlnej mam dwa miejsca gdzie jest sens wyprzedzać.
Na pozostałych km szkoda nerwów.

Czy na Górnym ¦l±sku takie melepety to normalka?