Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?

Data: 2019-09-05 15:03:27
Autor: Maciek
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
Dnia Tue, 03 Sep 2019 12:25:58 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą z rejestracją KST (i pokrewnymi chyba

KST? O ile wiem, nie ma takiej rejestracji.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-09-06 09:47:55
Autor: radekp@konto.pl
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
Thu, 5 Sep 2019 15:03:27 +0200, w <ksaju83bzm48.1aq94zniswr4c$.dlg@40tude.net>,
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Dnia Tue, 03 Sep 2019 12:25:58 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

> Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą z rejestracją KST (i pokrewnymi chyba

KST? O ile wiem, nie ma takiej rejestracji.

Mogło być KTT :)

Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?