Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?

Data: 2019-09-09 15:49:02
Autor: J.F.
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnfsme18fi4tv41o03uc26epn7vv1ebrge@4ax.com...

Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą z rejestracją KST (i pokrewnymi chyba
też).

Jedziemy w 5-7 aut za TIR-em, ale żaden nie wyprzedzi, ale też żaden nie zrobi
miejsca, aby wyprzedzić na 2-3 razy. Hitem, że droga robi się 2-pasmowa (i pod
górkę), ale żaden dalej nie wyprzedza. No i muszę z szarego końca...

Pochwalic - chca wolno, to jada wolno, grzecznie prawym pasem.

Ja klne gdzies przed Klodzkiem - sa dwa pasy pod gore, to zawsze sie znajdzie jakas melepeta, co wyprzedza, ale nie ma czym.
A odcinki krotkie ...

J.

Data: 2019-09-10 00:24:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
-- Ja klne gdzies przed Klodzkiem - sa dwa pasy pod gore, to zawsze sie znajdzie jakas melepeta, co wyprzedza, ale nie ma czym. A odcinki krotkie ...

tnij prawym jak jest moc :-)

Data: 2019-09-10 11:16:54
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:735f12bb-024f-454c-ba0b-d3af0041584d@googlegroups.com...

-- Ja klne gdzies przed Klodzkiem - sa dwa pasy pod gore, to zawsze sie
znajdzie jakas melepeta, co wyprzedza, ale nie ma czym. A odcinki krotkie ...

tnij prawym jak jest moc :-)

Prawy zajety, bo przeciez melepeta wyprzedza.

Moge sprobowac skrajnym lewym, ale to chyba jednak mam za slaby silnik :-)

J.

Data: 2019-09-10 05:16:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
-- Moge sprobowac skrajnym lewym, ale to chyba jednak mam za slaby silnik :-)

czyli jednak nie ma mocy :-)

niedawno ciągnę na A261 (2 pasy, bez ograniczeń) i widzę ze garbaci się wyprzedzają i jakoś tak im to niemrawo szlo (a na lewym kolejka) ze dojechałem prawym do naczepy i czekam a Hansowie na lewym świrują bo gamonie nie wiedza jak się w PL wyprzedza :-) ten na lewym skończył się na 86 km/h ale ten na prawym jechał 2 km/h szybciej wiec nie poszło ... ja się wcisnąłem pomiędzy i na lewy ale jakiemuś kolesiowi palma odbiła i poszedł prawa strona, pasem od wjazdu na autostradę :-)

Data: 2019-09-11 12:46:59
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9ca635ef-056c-4693-93b7-f4c00dc1c6b3@googlegroups.com...
-- Moge sprobowac skrajnym lewym, ale to chyba jednak mam za slaby silnik :-)
czyli jednak nie ma mocy :-)

No, czasem brakuje, ale czy aby na pewno wiecej mocy, zeby moc wyprzedzac w takich miejscach "skrajnym lewym"
https://goo.gl/maps/1BSbPF3meJE9jvpN7

to dobry pomysl ? :-)

J.

Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?