Czy na Górnym ¦l±sku takie melepety to normalka?

Data: 2019-09-20 04:47:36
Autor: japanizer
Czy na Górnym ¦l±sku takie melepety to normalka?
On Tuesday, September 3, 2019 at 12:26:45 PM UTC+2, rad...@konto.pl wrote:
Normalnie nie mogę się nadziwić kierowc± z rejestracj± KST (i pokrewnymi chyba
też).

Jedziemy w 5-7 aut za TIR-em, ale żaden nie wyprzedzi

Jest jaki¶ przymus ryzykownych zachowań?

Data: 2019-09-21 17:50:13
Autor: radekp@konto.pl
Czy na Górnym ¦l±sku takie melepety to normalka?
Fri, 20 Sep 2019 04:47:36 -0700 (PDT), w
<8e009e51-5d16-4b3a-ad4b-3a387310d620@googlegroups.com>,
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]
> też).

Jest jaki¶ przymus ryzykownych zachowań?

Na dwupasmówce?

Czy na Górnym ¦l±sku takie melepety to normalka?