Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II

Data: 2009-03-17 20:07:46
Autor: Grzybol
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II
U¿ytkownik "szmergiel" <saad@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
ten  blotniki, facet mi powiedzil, ze owszem policja i straz  graniczna
musi miec nr na blotniki ale cywilne motocykle nie. A jutro ide do starotwa zlozyc skarge na pismie.

Teraz to mo¿e panu Jasiu naskoczyæ na kant ptaka. Zjeba³e¶ ca³± sprawê na maxa. Kasê Ci oddali, ¿admnego kwitu nie masz, mo¿esz ich cmokn±æ w cipkê:-) Ludzie Ci t³umaczyli jak go¶cia ujebaæ, a Ty zjeba³e¶ wszystko. Co teraz powiesz staro¶cie? Pan Jasio powie co innego, zrobi± z Ciebie idiotê i fina³. Masz to na w³asne ¿yczenie...

--
Grzybol

Data: 2009-03-17 20:11:59
Autor: szmergiel
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II

U¿ytkownik "Grzybol" <grzbkaa@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gposhq$7td$1atlantis.news.neostrada.pl...

mam ksero kwitu, co ludzie mi pisali?

--
pozdro
KTM 640 Enduro

Data: 2009-03-17 21:09:26
Autor: Grzybol
mam ksero kwitu, co ludzie mi pisali?

No jako¶ tak da³e¶ im mo¿liwo¶æ wycofania siê z tematu i zatarcia ¶ladów. Trzeba by³o za¿±daæ jakiego¶ kwitu od jasia, ¿e niby nie zrobi³ przegl±du bo moto nie ma numeru itd. Postraszyli Ciê, ¿e kasy by¶ nie otrzyma³ spowrotem i pêk³ês. A w³a¶nie o to chodzi³o, ¿eby Ci kasy nie oddali i kwit o niewykonaniu przegl±du z powodu niemania numerów wydali. Wtedy by¶ ich mia³ na mientko:-) A teraz to jak dla mnie dupa. No chyba, ¿e jako¶ tam ich udpupisz, czego Ci ¿yczê:-) I pozdrawiam.

--
Grzybol

Data: 2009-03-17 21:23:19
Autor: szmergiel
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II

U¿ytkownik "Grzybol" <grzbkaa@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpp05b$g6r$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Mam ¶wiadka, ktoremu ten diagnosta powiedzial ze przeglad byl negatywny i mam kopie faktory. Wiem ze moglem wziasc ze soba policjanta czy nawet dwoch;) racja tu wtopielm , sam jestem na siebie zly. Ale to emocje. Napisalem na forum Stacji Kontroli Pojazdow , gdze zagladaja generalnie diagnosci i sie wymieniaja "doswiadczeniami" i jeden napsiale mi tak: "Twoja skarga mo¿e, a nawet powinna skutkowaæ ostrym pouczeniem diagnosty przez starostê. Mo¿e niekoniecznie od razu odebraniem uprawnieñ". Ale wazne ze beda mieli tam troche stresu. A ja odzysjalem kase i mam juz moto zarejestrowane na nastepny sezon:)

Data: 2009-03-17 21:26:30
Autor: Grzybol
Mam ¶wiadka, ktoremu ten diagnosta powiedzial ze przeglad byl negatywny i mam kopie faktory. Wiem ze moglem wziasc ze soba policjanta czy nawet dwoch;)

¦wiadek to dla s±du. Tutaj papier by³ najwa¿niejszy. A kasê i tak by¶ odzyska³. Jasio do domu by Ci przyniós³ z przeprosinami.

--
Grzybol

Data: 2009-03-18 23:25:44
Autor: Jasio
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny?? cz.II

U¿ytkownik "Grzybol"  napisa³ w wiadomo¶ci news:gpp15b$ieu$1atlantis.news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "szmergiel" napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Chcia³by¶.
Ja siê kulom nie k³aniam i nigdzie nikomu nic nosi³ nie bêdê do domu.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-17 23:20:15
Autor: James
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny?? cz.II
"szmergiel" wrote...
mam kopie faktory. Wiem ze moglem wziasc [...]

Z poczatku myslalem, ze sie pomyliles, ale teraz to juz przesada.

FAKTURY - U

WZI¡Æ (WZIAC) - tu nie ma ¶

Przy okazji

TYLNE - bo to juz jakas plaga jest z "IE" na koncu

Nie moglem sie powstrzymac juz ;)
--
pozdro
James

Data: 2009-03-18 08:10:14
Autor: Marcin Garde³a
James wrote:
TYLNE - bo to juz jakas plaga jest z "IE" na koncu

Bo siê ludzie sugeruj± Internet Explorerem i tak im wychodzi.

--
Diobeu
NT650V Deauville

Data: 2009-03-18 02:41:04
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 17 Mar, 19:07, "Grzybol" <grzb...@wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "szmergiel" <s...@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:gpor6o$rfc$1inews.gazeta.pl...

> [...]

staro¶cie? Pan Jasio powie co innego, zrobi± z Ciebie idiotê i fina³. Masz to na

Nie no Panowie,  moze troche umiaru? Okej, diagnosta zjebal sprawe,
szmergiel zjadl troche nerwow i stracil troche czasu. Nie jest stratny
finansowo, nikt mu tez zadnej konczyny nie ujebal. Widac ze diagnosta
zeruje na ludzkiej niewiedzy, prawdopodobnie jest sfrustrowany swoja
praca lub zyciem. Zeby w sytuacji, ktora szmergiel opisal zyczyc mu
zeby "No chyba, ¿e jako¶ tam ich udpupisz, czego Ci ¿yczê:-)" to juz
jest troche za daleko. Wg mnie skarga w zupelnosci wystarczy, napisac
- zlozyc - i zapomniec. Przeciez jak ktos pisze skarge, a skarzony sie
broni, to starosta nie przyjdzie do szmergiela i nie powie - Pan Jasio
mowi ze nigdy tam nie byles, prosze przedstaw jakies dowody, udupimy
go razem. Wydaje mi sie, ze taka skarga dziala jednostronnie - napisz
ja na spokojnie, bez bledow, rzeczowo, zalacz to co masz - jesli masz
dokumenty z dwoma roznymi datami, to juz moim zdaniem wystarczy na
potwierdzenie Twojego zdania. No bo po co bys jezdzil dwa razy dfo
kolesia, ktory Cie wkurwia - zeby sie jeszcze bardziej wkurwic?

Usenet to mocna bron, czy tez ogolnie internet - napisz jego adres,
zrob mu troche zlej reklamy i koniec - lej po bombie.

No.
Marcepan.

Data: 2009-03-18 10:52:09
Autor: Grzybol
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II
U¿ytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Nie no Panowie,  moze troche umiaru? Okej, diagnosta zjebal sprawe,
szmergiel zjadl troche nerwow i stracil troche czasu. Nie jest stratny
finansowo, nikt mu tez zadnej konczyny nie ujebal.

Tak s±dzisz? Nic siê nie sta³o? Przyk³ad nr2, wg Twojego rozumowania: idziesz ulic±, kto¶ wbi³ Ci nó¿ w brzuch. Zabrali Cie do szpiatala, wyleczyli. Nie ma ¶ladu. Nic siê nie sta³o. Mo¿e ten co Ciê jebn±³ no¿em by³ sfrustrowany?:-)

[...]

Ale ja mu nie ¿yczy³em, ¿eby zabi³ pana Jasia. ¯yczy³em mu, ¿eby chama nauczy³ kultury, tym bardziej, ¿e mia³ z nim przeboje nie pierwszy raz. Takiego jasia po prostu trzeba pozbawiæ uprawnieñ diagnosty na zawsze. Daæ mu ³opatê i przekwalifikowaæ. Dlaczego? Dlatego, ¿e to nie jest pomy³ka. To jest ¦WIADOME dzia³anie Jasia chuja. Dlatego.

[...]

Sam napisa³e¶, je¿eli masz dokumenty. A on nie ma. W³a¶nie o to mi chodzi³o, gdzy pisa³em, ¿e zjeba³ sprawê. Tylko i wy³±cznie o to.

[...]

To tez jest dobre. Ale ma³o skuteczne:-)

--
Grzybol

Data: 2009-03-18 03:02:49
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 18 Mar, 09:52, "Grzybol" <grzb...@wp.pl> wrote:
U¿ytkownik <frank.castle0...@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:ed255b3d-314d-4247-b144-af786158db39t3g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

> No.
> Marcepan.

To tez jest dobre. Ale ma³o skuteczne:-)

Dobra, oddaje Ci 25% racji :)

Data: 2009-03-18 11:14:29
Autor: Grzybol
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II
U¿ytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Dziwne masz cytowanie.
Nie zrozumia³em: ¿e ja niby jestem diagnosta??

--
Grzybol

Data: 2009-03-18 03:16:52
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestra cyjny?? cz.II

Dziwne masz cytowanie.
Nie zrozumia³em: ¿e ja niby jestem diagnosta??

--
Grzybol

Nie nie, tak juz przyszlo od Ciebie - a przynajmniej tak mi Chrome
wyswietla - ze pierwszej linijki cytowanego przez Ciebie posta nie
poprzedzil przedrostkiem cytowania - dopiero od drugiej linijki

Ja

Data: 2009-03-18 11:38:53
Autor: (pj)
[OT] - Re: Czy na b³otniku musi byc namal owany nr rejestracyjny?? cz.II
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

Nie nie, tak juz przyszlo od Ciebie - a przynajmniej tak mi Chrome
wyswietla - ze pierwszej linijki cytowanego przez Ciebie posta nie
poprzedzil przedrostkiem cytowania - dopiero od drugiej linijki

Google staje siê nastêpnym Microsyfem. Serio.

Ku rozwadze.

--

pozdr
pj

Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II