Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny ?? cz.II

Data: 2009-03-17 19:49:46
Autor: szmergiel
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny ?? cz.II
Wczoraj znowu bylem w tej stacji,.By³em u szefa stacji , ktory mnie wkurwil na maxa, bo jak powiedzialem, ze diagnosta nie zna przepisow to usyszalem, ze ja to temu panu Jasiu do pient nie dorastam. Bo pan Jasiu to jest gosc i wszytko wie.  Potem wezwa³ diagnostê do biura i tam ja pokazywa³em diagno¶cie ustawê, która on powinien znaæ,  a on szuka³ w niej zapisów o umieszczaniu numeru rejestracyjnego na b³otniku motocykla, i oczywisce nie znalazl. Taka pojebana sytuacja ze glowa mala. No i jak pan Jasiu nie byl w stanie udowodnic swoich racji to dopiero odzyskalem kase za przegad. A to ze mi nie wypisal usterek to niby mi na reke poszedl bo bym placil potem jeszcze 20zl po usunieciu usterki heh. Wsiadlem na moto pojechalem do innej stacji i zrobilem przeglad bez zadnych zastrzezen. Potem jeszcze zapytalem diagnosty o ten  blotniki, facet mi powiedzil, ze owszem policja i straz graniczna musi miec nr na blotniki ale cywilne motocykle nie. A jutro ide do starotwa zlozyc skarge na pismie.

--
pozdro
KTM 640 Enduro

Data: 2009-03-17 20:07:46
Autor: Grzybol
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II
U¿ytkownik "szmergiel" <saad@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
ten  blotniki, facet mi powiedzil, ze owszem policja i straz  graniczna
musi miec nr na blotniki ale cywilne motocykle nie. A jutro ide do starotwa zlozyc skarge na pismie.

Teraz to mo¿e panu Jasiu naskoczyæ na kant ptaka. Zjeba³e¶ ca³± sprawê na maxa. Kasê Ci oddali, ¿admnego kwitu nie masz, mo¿esz ich cmokn±æ w cipkê:-) Ludzie Ci t³umaczyli jak go¶cia ujebaæ, a Ty zjeba³e¶ wszystko. Co teraz powiesz staro¶cie? Pan Jasio powie co innego, zrobi± z Ciebie idiotê i fina³. Masz to na w³asne ¿yczenie...

--
Grzybol

Data: 2009-03-17 20:11:59
Autor: szmergiel
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II

U¿ytkownik "Grzybol" <grzbkaa@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gposhq$7td$1atlantis.news.neostrada.pl...

mam ksero kwitu, co ludzie mi pisali?

Data: 2009-03-17 21:09:26
Autor: Grzybol
mam ksero kwitu, co ludzie mi pisali?

No jako¶ tak da³e¶ im mo¿liwo¶æ wycofania siê z tematu i zatarcia ¶ladów. Trzeba by³o za¿±daæ jakiego¶ kwitu od jasia, ¿e niby nie zrobi³ przegl±du bo moto nie ma numeru itd. Postraszyli Ciê, ¿e kasy by¶ nie otrzyma³ spowrotem i pêk³ês. A w³a¶nie o to chodzi³o, ¿eby Ci kasy nie oddali i kwit o niewykonaniu przegl±du z powodu niemania numerów wydali. Wtedy by¶ ich mia³ na mientko:-) A teraz to jak dla mnie dupa. No chyba, ¿e jako¶ tam ich udpupisz, czego Ci ¿yczê:-) I pozdrawiam.

--
Grzybol

Data: 2009-03-17 21:23:19
Autor: szmergiel
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II

U¿ytkownik "Grzybol" <grzbkaa@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gpp05b$g6r$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Mam ¶wiadka, ktoremu ten diagnosta powiedzial ze przeglad byl negatywny i mam kopie faktory. Wiem ze moglem wziasc ze soba policjanta czy nawet dwoch;) racja tu wtopielm , sam jestem na siebie zly. Ale to emocje. Napisalem na forum Stacji Kontroli Pojazdow , gdze zagladaja generalnie diagnosci i sie wymieniaja "doswiadczeniami" i jeden napsiale mi tak: "Twoja skarga mo¿e, a nawet powinna skutkowaæ ostrym pouczeniem diagnosty przez starostê. Mo¿e niekoniecznie od razu odebraniem uprawnieñ". Ale wazne ze beda mieli tam troche stresu. A ja odzysjalem kase i mam juz moto zarejestrowane na nastepny sezon:)

Data: 2009-03-17 21:26:30
Autor: Grzybol
Mam ¶wiadka, ktoremu ten diagnosta powiedzial ze przeglad byl negatywny i mam kopie faktory. Wiem ze moglem wziasc ze soba policjanta czy nawet dwoch;)

¦wiadek to dla s±du. Tutaj papier by³ najwa¿niejszy. A kasê i tak by¶ odzyska³. Jasio do domu by Ci przyniós³ z przeprosinami.

--
Grzybol

Data: 2009-03-18 23:25:44
Autor: Jasio
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny?? cz.II

U¿ytkownik "Grzybol"  napisa³ w wiadomo¶ci news:gpp15b$ieu$1atlantis.news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "szmergiel" napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Chcia³by¶.
Ja siê kulom nie k³aniam i nigdzie nikomu nic nosi³ nie bêdê do domu.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-17 23:20:15
Autor: James
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny?? cz.II
"szmergiel" wrote...
mam kopie faktory. Wiem ze moglem wziasc [...]

Z poczatku myslalem, ze sie pomyliles, ale teraz to juz przesada.

FAKTURY - U

WZI¡Æ (WZIAC) - tu nie ma ¶

Przy okazji

TYLNE - bo to juz jakas plaga jest z "IE" na koncu

Nie moglem sie powstrzymac juz ;)
--
pozdro
James

Data: 2009-03-18 08:10:14
Autor: Marcin Garde³a
James wrote:
TYLNE - bo to juz jakas plaga jest z "IE" na koncu

Bo siê ludzie sugeruj± Internet Explorerem i tak im wychodzi.

--
Diobeu
NT650V Deauville

Data: 2009-03-18 02:41:04
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 17 Mar, 19:07, "Grzybol" <grzb...@wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "szmergiel" <s...@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:gpor6o$rfc$1inews.gazeta.pl...

> [...]

staro¶cie? Pan Jasio powie co innego, zrobi± z Ciebie idiotê i fina³. Masz to na

Nie no Panowie,  moze troche umiaru? Okej, diagnosta zjebal sprawe,
szmergiel zjadl troche nerwow i stracil troche czasu. Nie jest stratny
finansowo, nikt mu tez zadnej konczyny nie ujebal. Widac ze diagnosta
zeruje na ludzkiej niewiedzy, prawdopodobnie jest sfrustrowany swoja
praca lub zyciem. Zeby w sytuacji, ktora szmergiel opisal zyczyc mu
zeby "No chyba, ¿e jako¶ tam ich udpupisz, czego Ci ¿yczê:-)" to juz
jest troche za daleko. Wg mnie skarga w zupelnosci wystarczy, napisac
- zlozyc - i zapomniec. Przeciez jak ktos pisze skarge, a skarzony sie
broni, to starosta nie przyjdzie do szmergiela i nie powie - Pan Jasio
mowi ze nigdy tam nie byles, prosze przedstaw jakies dowody, udupimy
go razem. Wydaje mi sie, ze taka skarga dziala jednostronnie - napisz
ja na spokojnie, bez bledow, rzeczowo, zalacz to co masz - jesli masz
dokumenty z dwoma roznymi datami, to juz moim zdaniem wystarczy na
potwierdzenie Twojego zdania. No bo po co bys jezdzil dwa razy dfo
kolesia, ktory Cie wkurwia - zeby sie jeszcze bardziej wkurwic?

Usenet to mocna bron, czy tez ogolnie internet - napisz jego adres,
zrob mu troche zlej reklamy i koniec - lej po bombie.

No.
Marcepan.

Data: 2009-03-18 10:52:09
Autor: Grzybol
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II
U¿ytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Nie no Panowie,  moze troche umiaru? Okej, diagnosta zjebal sprawe,
szmergiel zjadl troche nerwow i stracil troche czasu. Nie jest stratny
finansowo, nikt mu tez zadnej konczyny nie ujebal.

Tak s±dzisz? Nic siê nie sta³o? Przyk³ad nr2, wg Twojego rozumowania: idziesz ulic±, kto¶ wbi³ Ci nó¿ w brzuch. Zabrali Cie do szpiatala, wyleczyli. Nie ma ¶ladu. Nic siê nie sta³o. Mo¿e ten co Ciê jebn±³ no¿em by³ sfrustrowany?:-)

[...]

Ale ja mu nie ¿yczy³em, ¿eby zabi³ pana Jasia. ¯yczy³em mu, ¿eby chama nauczy³ kultury, tym bardziej, ¿e mia³ z nim przeboje nie pierwszy raz. Takiego jasia po prostu trzeba pozbawiæ uprawnieñ diagnosty na zawsze. Daæ mu ³opatê i przekwalifikowaæ. Dlaczego? Dlatego, ¿e to nie jest pomy³ka. To jest ¦WIADOME dzia³anie Jasia chuja. Dlatego.

[...]

Sam napisa³e¶, je¿eli masz dokumenty. A on nie ma. W³a¶nie o to mi chodzi³o, gdzy pisa³em, ¿e zjeba³ sprawê. Tylko i wy³±cznie o to.

[...]

To tez jest dobre. Ale ma³o skuteczne:-)

--
Grzybol

Data: 2009-03-18 03:02:49
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 18 Mar, 09:52, "Grzybol" <grzb...@wp.pl> wrote:
U¿ytkownik <frank.castle0...@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:ed255b3d-314d-4247-b144-af786158db39t3g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

> No.
> Marcepan.

To tez jest dobre. Ale ma³o skuteczne:-)

Dobra, oddaje Ci 25% racji :)

Data: 2009-03-18 11:14:29
Autor: Grzybol
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestrac yjny?? cz.II
U¿ytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Dziwne masz cytowanie.
Nie zrozumia³em: ¿e ja niby jestem diagnosta??

--
Grzybol

Data: 2009-03-18 03:16:52
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestra cyjny?? cz.II

Dziwne masz cytowanie.
Nie zrozumia³em: ¿e ja niby jestem diagnosta??

--
Grzybol

Nie nie, tak juz przyszlo od Ciebie - a przynajmniej tak mi Chrome
wyswietla - ze pierwszej linijki cytowanego przez Ciebie posta nie
poprzedzil przedrostkiem cytowania - dopiero od drugiej linijki

Ja

Data: 2009-03-18 11:38:53
Autor: (pj)
[OT] - Re: Czy na b³otniku musi byc namal owany nr rejestracyjny?? cz.II
frank.castle0407@googlemail.com pisze:

Nie nie, tak juz przyszlo od Ciebie - a przynajmniej tak mi Chrome
wyswietla - ze pierwszej linijki cytowanego przez Ciebie posta nie
poprzedzil przedrostkiem cytowania - dopiero od drugiej linijki

Google staje siê nastêpnym Microsyfem. Serio.

Ku rozwadze.

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-17 20:51:52
Autor: Don Pedro
szmergiel pisze:
Wczoraj znowu bylem w tej stacji,.By³em u szefa stacji , ktory mnie
(...)
musi miec nr na blotniki ale cywilne motocykle nie. A jutro ide do starotwa zlozyc skarge na pismie.

Brawo! Powa¿nie piszê.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-03-18 22:39:08
Autor: Jacek Ró¿añski
szmergiel pisze:
[...]

To jeszcze adres pana Jasia podaj :) Wiesz, w ramach polityki.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Ró¿añski, ETZ-251, XJ-900S, V-740