Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny?? cz.II

Data: 2009-03-18 22:39:08
Autor: Jacek Ró¿añski
Czy na b³otniku musi byc namalowany nr rejestracyjny?? cz.II
szmergiel pisze:
Wczoraj znowu bylem w tej stacji,.By³em u szefa stacji , ktory mnie wkurwil na maxa, bo jak powiedzialem, ze diagnosta nie zna przepisow to usyszalem, ze ja to temu panu Jasiu do pient nie dorastam. Bo pan Jasiu to jest gosc i wszytko wie.  Potem wezwa³ diagnostê do biura i tam ja pokazywa³em diagno¶cie ustawê, która on powinien znaæ,  a on szuka³ w niej zapisów o umieszczaniu numeru rejestracyjnego na b³otniku motocykla, i oczywisce nie znalazl. Taka pojebana sytuacja ze glowa mala. No i jak pan Jasiu nie byl w stanie udowodnic swoich racji to dopiero odzyskalem kase za przegad. A to ze mi nie wypisal usterek to niby mi na reke poszedl bo bym placil potem jeszcze 20zl po usunieciu usterki heh. Wsiadlem na moto pojechalem do innej stacji i zrobilem przeglad bez zadnych zastrzezen. Potem jeszcze zapytalem diagnosty o ten  blotniki, facet mi powiedzil, ze owszem policja i straz graniczna musi miec nr na blotniki ale cywilne motocykle nie. A jutro ide do starotwa zlozyc skarge na pismie.

To jeszcze adres pana Jasia podaj :) Wiesz, w ramach polityki.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Ró¿añski, ETZ-251, XJ-900S, V-740