Czy na ekran rezystywny warto nakleja? folie ochronne?

Data: 2011-02-26 13:46:24
Autor: Marcin N
Czy na ekran rezystywny warto nakleja? folie ochronne?
Czy jest sens naklejania folii ochronnych na ekrany dotykowe?
Czy ekran rezystywny tego wymaga, czy to tylko taka moda?

A je¶li już naklejać folię - to jak to zrobić, żeby unikn±ć tych b±bli powietrza?

Data: 2011-02-26 10:59:22
Autor: Pszemol
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message news:ikasmk$apq$1news.onet.pl...
Czy jest sens naklejania folii ochronnych na ekrany dotykowe?
Czy ekran rezystywny tego wymaga, czy to tylko taka moda?

Kup sobie nowego iPhone 4 i nie będziesz miał problemu
z ekranem dotykowym bo jest wykonany z odpornego na
rysowanie się szkła i nie wymaga żadnej folii ochronnej :-)

Data: 2011-02-26 19:16:22
Autor: J.F.
On Sat, 26 Feb 2011 10:59:22 -0600,  Pszemol wrote:
Kup sobie nowego iPhone 4 i nie będziesz miał problemu
z ekranem dotykowym bo jest wykonany z odpornego na
rysowanie się szkła i nie wymaga żadnej folii ochronnej :-)

A do kieszeni z kluczami moge go wlozyc, czy lepiej nie, bo sie klucze
porysuja i sie do domu nie dostane ? :-)

J.

Data: 2011-02-26 12:22:58
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:4qgim6dv01qjfhqc5084c98ho1r8cp3ej24ax.com...
[...]

Staram się tego unikać, nie wiem więc czy się rysuje od kluczy...
Nie rysuje się od kładzenia na stole szyb± do blatu.
Kluczy w kieszeni boję się zreszt± z innego powodu - że
¶cisnę kieszeń między szyb± iPhone i kluczem i szybka pęknie.

Data: 2011-02-27 02:08:31
Autor: animka
Czy na ekran rezystywny warto naklejaÄ? folie ochronne?
W dniu 2011-02-26 19:16, J.F. pisze:
[...]

Kup sobie w sklepie EURO taki fajny futeralik (jak do kamerki). Nic ci siÄ™ nie porysuje.

--
animka

Data: 2011-02-27 13:10:34
Autor: J.F.
On Sun, 27 Feb 2011 02:08:31 +0100,  animka wrote:
[...]
Kup sobie w sklepie EURO taki fajny futeralik (jak do kamerki). Nic ci się nie porysuje.

Animko, ale my nie o futeralach, tylko czy iphone jest taki dobry jak
go reklamuja :-)

da sie to potem wygodnie uzywac ? Pytanie w zasadzie to wszystkich
dotykowcow. Jakos tak sie juz przyzwyczailem ze zwykly telefon pakuje
w pokrowiec i jestem zadowolony.

J.

Data: 2011-02-27 13:20:14
Autor: neoniusz
W dniu 11-02-27 13:10, J.F. pisze:
Animko, ale my nie o futeralach, tylko czy iphone jest taki dobry jak
go reklamuja :-)

Moj 2,5 letni 3G noszony bez zadnego pokrowca wyglada w porzadku. Plastik z tylu porysowany i wyslizgany, ale szklo trzyma sie swietnie bez rys. Od pazdziernika mam 4, juz mi pare razy wypadl, wiec metal na boku troche przytarty, ale szklo tak samo jak w starym - bez zastrzezen i nawe nie peklo jeszcze :)

A jak ktos sie juz strasznie boi, to warto zainwestowac w
http://www.gelaskins.com/store/skins/phones/iPhone_4
i przy okazji telefon wyroznia sie z tlumu. Wyglada to naprawde ladnie, jest trwale a po odklejeniu nie ma zadnego sladu.

Data: 2011-02-27 13:45:27
Autor: animka
W dniu 2011-02-27 13:20, neoniusz pisze:
W dniu 11-02-27 13:10, J.F. pisze:
[...]

Ale koszmar. To na przód czy tył?
Bo jak na przód to jak jeździć palcem po ekranie?

--
animka

Data: 2011-02-27 16:08:47
Autor: neoniusz
W dniu 11-02-27 13:45, animka pisze:
Ale koszmar. To na przód czy tył?

Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Bo jak na przód to jak jeździć palcem po ekranie?

Tak samo jak i bez?

Data: 2011-02-27 16:47:15
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 27-02-2011 16:08, neoniusz pisze:
W dniu 11-02-27 13:45, animka pisze:
Ale koszmar. To na przód czy tył?

Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Ja ciÄ™ bardzo proszÄ™, nie obraĹĽaj kanarkĂłw.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-02-27 19:37:21
Autor: TGor
On 2011-02-27 16:08, neoniusz wrote:

Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Prosimy nie płoszyć maskotki...

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-02-27 20:45:48
Autor: neoniusz
W dniu 11-02-27 19:37, TGor pisze:
Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Prosimy nie płoszyć maskotki...

Moja wytrzymalosc swoje granice, a jak juz na trzeciej grupie widze, ze znow animka bredzi, to mnie trafia.

Widze, ze ty cytujesz w sygnaturce innego klasyka gatunku trollowania ;)

Data: 2011-02-28 17:35:56
Autor: TGor
On 2011-02-27 20:45, neoniusz wrote:

Moja wytrzymalosc swoje granice, a jak juz na trzeciej grupie widze, ze
znow animka bredzi, to mnie trafia.

Bez gryzoni życie byłoby nudniejsze, a tak ...

Widze, ze ty cytujesz w sygnaturce innego klasyka gatunku trollowania ;)

No masz! :)

Data: 2011-02-27 22:41:14
Autor: animka
W dniu 2011-02-27 16:08, neoniusz pisze:
[...]

To ten papier zlezie. Po to jest ekran dotykowy, żeby się mim posługiwać bez jakichś naklejek. Jak masz brudne palce i ubrudzisz to ekran zawsze możesz umyć.

--
animka

Data: 2011-02-28 00:58:48
Autor: Pszemol
"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:ikdpdv$h0v$1news.onet.pl...
W dniu 11-02-27 13:45, animka pisze:
Ale koszmar. To na przód czy tył?

Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka.
Przeciez widac na wszystkich zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Nie obraĹĽaj kanarkĂłw ! :-)

Bo jak na przód to jak jeździć palcem po ekranie?

Tak samo jak i bez?

Z obrazków widać raczej, że ta folia ekranu samego
nie pokrywa - przód to dwie nalepki: góra i dół.

Data: 2011-02-26 13:13:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 26 Feb 2011 13:46:24 +0100, Marcin N napisał(a):

Czy jest sens naklejania folii ochronnych na ekrany dotykowe?
Czy ekran rezystywny tego wymaga, czy to tylko taka moda?

tak, zwłaszcza rezystywny. Rysik po dłuższym czasie zostawia rysy,
zwłaszcza, jak kto¶ robi ci±gle te same ruchy.
Poszukaj w necie fotek ekranów maniakalnych graczy w Bejeweled, jak maj±
¶licznie porysowany ekran w kratkę. A tak się wymienia folię i po problemie

A je¶li już naklejać folię - to jak to zrobić, żeby unikn±ć tych b±bli powietrza?

Zgodnie z jednym z tysięcy opisów dostepnych w internecie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2011-02-27 02:06:47
Autor: animka
W dniu 2011-02-26 13:46, Marcin N pisze:
Czy jest sens naklejania folii ochronnych na ekrany dotykowe?
Czy ekran rezystywny tego wymaga, czy to tylko taka moda?

A jeśli już naklejać folię - to jak to zrobić, żeby uniknąć tych bąbli
powietrza?

Mnie to sie kojarzy z tym jak jedna kobieta w nowym mieszkaniu (2 piętra niżej) powykładała sobie podłogę mozaikę gazetami, Ot taka wiocha.

--
animka

Data: 2011-02-27 11:52:02
Autor: Marcin N

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ikc93b$f40$2@node2.news.atman.pl...
[...]

Też nie znoszę filii, stąd pytanie. Folię zerwałem właśnie, telefon stał się bardziej czuły i działa niemal tak, jak pojemnościowy.

Jestem bardzo zadowolony z Sony-Ericssona vivaz pro.

Data: 2011-02-27 13:11:15
Autor: J.F.
On Sun, 27 Feb 2011 02:06:47 +0100,  animka wrote:
[...]

Jak jest na etapie wykanczania to bardzo madrze robi.

J.

Data: 2011-02-27 13:22:20
Autor: animka
W dniu 2011-02-27 13:11, J.F. pisze:
[...]

Jakiego wykańczania. Raczej ochrony podłogi.

--
animka

Data: 2011-02-27 14:08:13
Autor: J.F.
On Sun, 27 Feb 2011 13:22:20 +0100,  animka wrote:
[...]

malowania, tynkowania, wiercenia dziur, przestawiania drabin i mebli i
ogolnie wszystkiego co moze zaszkodzic podlodze. J.

Data: 2011-02-27 14:52:07
Autor: animka
W dniu 2011-02-27 14:08, J.F. pisze:
[...]

Przecież ona polożyła te gazety zamiast dywanu!

--
animka

Data: 2011-02-27 15:30:55
Autor: J.F.
On Sun, 27 Feb 2011 14:52:07 +0100,  animka wrote:
[...]

Nie chcesz chyba zeby na czas malowania rozkladala dywan :-)

Ewentualnie - bo madra jest - za dwa miesiace bedzie ja stac na dywan,
a w miedzyczasie podlogi nie zniszczy.

J.

Data: 2011-02-27 22:38:43
Autor: animka
W dniu 2011-02-27 15:30, J.F. pisze:
[...]

Jakiego malowania. Ona się wprowadziła do odmalowanego mieszkania przygotowanego przez sp-nię do wprowadzki!

Ewentualnie - bo madra jest - za dwa miesiace bedzie ja stac na dywan,
a w miedzyczasie podlogi nie zniszczy.

No to wsiur z ciebie wylazł :D

Tak btw, to było z 8 lat temu. Już ich sp-nia wywaliła i tu nie mieszkają.

--
animka

Data: 2011-02-28 01:01:21
Autor: Pszemol
"animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:ikeg9e$13e$1node2.news.atman.pl...
Tak btw, to było z 8 lat temu. Już ich sp-nia wywaliła i tu nie mieszkają.

Pewnie za karÄ™, przez te gazety... ;-)

Czy na ekran rezystywny warto nakleja? folie ochronne?