Czy na ekran rezystywny warto nakleja? folie ochronne?

Data: 2011-02-26 10:59:22
Autor: Pszemol
Czy na ekran rezystywny warto nakleja? folie ochronne?
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message news:ikasmk$apq$1news.onet.pl...
Czy jest sens naklejania folii ochronnych na ekrany dotykowe?
Czy ekran rezystywny tego wymaga, czy to tylko taka moda?

Kup sobie nowego iPhone 4 i nie bêdziesz mia³ problemu
z ekranem dotykowym bo jest wykonany z odpornego na
rysowanie siê szk³a i nie wymaga ¿adnej folii ochronnej :-)

Data: 2011-02-26 19:16:22
Autor: J.F.
On Sat, 26 Feb 2011 10:59:22 -0600,  Pszemol wrote:
Kup sobie nowego iPhone 4 i nie bêdziesz mia³ problemu
z ekranem dotykowym bo jest wykonany z odpornego na
rysowanie siê szk³a i nie wymaga ¿adnej folii ochronnej :-)

A do kieszeni z kluczami moge go wlozyc, czy lepiej nie, bo sie klucze
porysuja i sie do domu nie dostane ? :-)

J.

Data: 2011-02-26 12:22:58
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:4qgim6dv01qjfhqc5084c98ho1r8cp3ej24ax.com...
[...]

Staram siê tego unikaæ, nie wiem wiêc czy siê rysuje od kluczy...
Nie rysuje siê od k³adzenia na stole szyb± do blatu.
Kluczy w kieszeni bojê siê zreszt± z innego powodu - ¿e
¶cisnê kieszeñ miêdzy szyb± iPhone i kluczem i szybka pêknie.

Data: 2011-02-27 02:08:31
Autor: animka
Czy na ekran rezystywny warto naklejaÄ? folie ochronne?
W dniu 2011-02-26 19:16, J.F. pisze:
On Sat, 26 Feb 2011 10:59:22 -0600,  Pszemol wrote:
Kup sobie nowego iPhone 4 i nie będziesz miał problemu
z ekranem dotykowym bo jest wykonany z odpornego na
rysowanie się szkła i nie wymaga żadnej folii ochronnej :-)

A do kieszeni z kluczami moge go wlozyc, czy lepiej nie, bo sie klucze
porysuja i sie do domu nie dostane ? :-)

Kup sobie w sklepie EURO taki fajny futeralik (jak do kamerki). Nic ci siÄ™ nie porysuje.

--
animka

Data: 2011-02-27 13:10:34
Autor: J.F.
On Sun, 27 Feb 2011 02:08:31 +0100,  animka wrote:
[...]
Kup sobie w sklepie EURO taki fajny futeralik (jak do kamerki). Nic ci siê nie porysuje.

Animko, ale my nie o futeralach, tylko czy iphone jest taki dobry jak
go reklamuja :-)

da sie to potem wygodnie uzywac ? Pytanie w zasadzie to wszystkich
dotykowcow. Jakos tak sie juz przyzwyczailem ze zwykly telefon pakuje
w pokrowiec i jestem zadowolony.

J.

Data: 2011-02-27 13:20:14
Autor: neoniusz
W dniu 11-02-27 13:10, J.F. pisze:
Animko, ale my nie o futeralach, tylko czy iphone jest taki dobry jak
go reklamuja :-)

Moj 2,5 letni 3G noszony bez zadnego pokrowca wyglada w porzadku. Plastik z tylu porysowany i wyslizgany, ale szklo trzyma sie swietnie bez rys. Od pazdziernika mam 4, juz mi pare razy wypadl, wiec metal na boku troche przytarty, ale szklo tak samo jak w starym - bez zastrzezen i nawe nie peklo jeszcze :)

A jak ktos sie juz strasznie boi, to warto zainwestowac w
http://www.gelaskins.com/store/skins/phones/iPhone_4
i przy okazji telefon wyroznia sie z tlumu. Wyglada to naprawde ladnie, jest trwale a po odklejeniu nie ma zadnego sladu.

Data: 2011-02-27 13:45:27
Autor: animka
W dniu 2011-02-27 13:20, neoniusz pisze:
W dniu 11-02-27 13:10, J.F. pisze:
[...]

Ale koszmar. To na przód czy tył?
Bo jak na przód to jak jeździć palcem po ekranie?

--
animka

Data: 2011-02-27 16:08:47
Autor: neoniusz
W dniu 11-02-27 13:45, animka pisze:
Ale koszmar. To na przód czy tył?

Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Bo jak na przód to jak jeździć palcem po ekranie?

Tak samo jak i bez?

Data: 2011-02-27 16:47:15
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 27-02-2011 16:08, neoniusz pisze:
W dniu 11-02-27 13:45, animka pisze:
Ale koszmar. To na przód czy tył?

Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Ja cię bardzo proszę, nie obrażaj kanarków.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-02-27 19:37:21
Autor: TGor
On 2011-02-27 16:08, neoniusz wrote:

Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Prosimy nie płoszyć maskotki...

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-02-27 20:45:48
Autor: neoniusz
W dniu 11-02-27 19:37, TGor pisze:
Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka. Przeciez widac na wszystkich
zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Prosimy nie płoszyć maskotki...

Moja wytrzymalosc swoje granice, a jak juz na trzeciej grupie widze, ze znow animka bredzi, to mnie trafia.

Widze, ze ty cytujesz w sygnaturce innego klasyka gatunku trollowania ;)

Data: 2011-02-28 17:35:56
Autor: TGor
On 2011-02-27 20:45, neoniusz wrote:

Moja wytrzymalosc swoje granice, a jak juz na trzeciej grupie widze, ze
znow animka bredzi, to mnie trafia.

Bez gryzoni życie byłoby nudniejsze, a tak ...

Widze, ze ty cytujesz w sygnaturce innego klasyka gatunku trollowania ;)

No masz! :)

Data: 2011-02-27 22:41:14
Autor: animka
W dniu 2011-02-27 16:08, neoniusz pisze:
[...]

To ten papier zlezie. Po to jest ekran dotykowy, żeby się mim posługiwać bez jakichś naklejek. Jak masz brudne palce i ubrudzisz to ekran zawsze możesz umyć.

--
animka

Data: 2011-02-28 00:58:48
Autor: Pszemol
"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:ikdpdv$h0v$1news.onet.pl...
W dniu 11-02-27 13:45, animka pisze:
Ale koszmar. To na przód czy tył?

Czasem mam wrazenie, ze masz IQ kanarka.
Przeciez widac na wszystkich zdjeciach, ze zarowno na przod jak i na tyl.

Nie obrażaj kanarków ! :-)

Bo jak na przód to jak jeździć palcem po ekranie?

Tak samo jak i bez?

Z obrazków widać raczej, że ta folia ekranu samego
nie pokrywa - przód to dwie nalepki: góra i dół.

Czy na ekran rezystywny warto nakleja? folie ochronne?