Czy na futach gra jeszcze ktoś ?

Data: 2012-01-16 16:12:48
Autor: george
Czy na futach gra jeszcze ktoś ?
Oprócz grubasa :)... chyba juz sam ze sobą tylko...
kiepsko...

george

Data: 2012-01-16 11:37:20
Autor: Charlie delta
On 16 Sty, 16:12, "george" <george...@vp.pl> wrote:
Oprócz grubasa :)... chyba juz sam ze sobą tylko...
kiepsko...

george

Żartujesz panienka ? buhahahahaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-01-17 07:43:07
Autor:
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
On 16 Sty, 16:12, "george" <george...@vp.pl> wrote:
> Opr=F3cz grubasa :)... chyba juz sam ze sob=B1 tylko...
> kiepsko...
>
> george

=AFartujesz panienka ? buhahahahaaaaaaaaaaaaa
E panienka, a jak tam dymanko na stopa. Wczoraj znowu się popisałeś buhahahahahahahahahahahahahahahaahaahahahahahahahahahaa

Data: 2012-01-17 10:19:45
Autor: george

<neloe@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jf38qa$sb7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

E panienka, a jak tam dymanko na stopa. Wczoraj znowu się popisałeś
buhahahahahahahahahahahahahahahaahaahahahahahahahahahaa

haha :)
a gdzie twoje 2050 ?

P.S. za dużo chlejesz...

Data: 2012-01-17 09:46:11
Autor:
george <george___@vp.pl> napisał(a):

> [...]
> E panienka, a jak tam dymanko na stopa. Wczoraj znowu się popisałeś
> buhahahahahahahahahahahahahahahaahaahahahahahahahahahaa

Dobre pytanie, tylko chyba nie do mnie, ale do tej panienki co daje na stopa.:-))))

Data: 2012-01-17 12:45:14
Autor: george

<neloe@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jf3g13$jal$1inews.gazeta.pl...
> [...]

a gdzie twoje 2050 ?

P.S. za dużo chlejesz...
Dobre pytanie, tylko chyba nie do mnie, ale do tej panienki co daje na

Nie wiem czy kolego zauważyeś, mój komentarz nie dotyczył kierunku wiec nie wiem skąd przekonanie o tym czy pozycję mam i ewentualnie  jaki zysk / stratę wygenerowała...

george.

Data: 2012-01-17 14:30:49
Autor:
> [...]

Nie wiem czy kolego zauważyeś, mój komentarz nie dotyczył kierunku wiec nie wiem skąd przekonanie o tym czy pozycję mam i ewentualnie  jaki zysk / stratę wygenerowała...

A ja nie wiem, czy dyskutujesz z tą tirówką czy ze mną. Zwróć uwagę, że celowo przedrzeźniam tego jego mościa, a Ty dokonałeś wpisu pod moim postem.

Data: 2012-01-17 17:05:44
Autor: george

<neloe@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jf40mp$ad1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przedrzeźniam tego jego mościa, a Ty dokonałeś wpisu pod moim postem.

sorki, myslałem że to tirowka.

george

Data: 2012-01-17 13:58:48
Autor: root
Dnia Mon, 16 Jan 2012 16:12:48 +0100, george napisał(a):

Oprócz grubasa :)... chyba juz sam ze sobą tylko...
kiepsko...

george

Zbankrutowali po prostu. Normalna rzecz pod koniec krachu.

Czy na futach gra jeszcze ktoś ?