Czy na kadre tylko z karta kibica?

Data: 2011-08-12 00:17:29
Autor: castrol
Czy na kadre tylko z karta kibica?
Hejka. Chcę się wybrać na mecz z Meksykiem, który będzie w Wawie i
zastanawiam się czy w tym celu muszę koniecznie wyrabiać kartę
kibica?
Wczoraj chciałem kupić bilety na kupbilet.pl ale należy koniecznie
podać nr karty kibica. Na stronie klubu kibica jest napisane, że ludki
z kartami mają pierwszeństwo w zakupie biletów i początkowo sprzedaż
prowadzona jest tylko dla nich.
Czy później będzie można kupić bilety nie posiadając kart?
A jeśli wyrobię sobię tą kartę to będzie ona obowiązywać w rozgrywkach
ligowych i nie będę musiał już wyrabiać np karty Legii czy Polonii
kiedy będę chciał się wybrać na mecz?

Czy na kadre tylko z karta kibica?