Czy na obalenie 1926]

Data: 2019-02-24 23:32:00
Autor: A. Filip
Czy na obalenie 1926]
W całej Polsce nie znajdzie się "trzech aktywistów" którzy by uważali
że udany wojskowy zamach stanu z maja 1926 przekreśla całą resztę w
życiu Józefa Piłsudskiego?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pomnik_J%C3%B3zefa_Pi%C5%82sudskiego

--
A. Filip

Data: 2019-02-24 23:49:34
Autor: u2
Czy na obalenie zasługują pomniki
W dniu 24.02.2019 o 23:32, A. Flip pisze:
W całej Polsce nie znajdzie się "trzech aktywistów"

ta Flap, Andrzej, Adam i Filip oto ci trzej aktywiści rodem z GWna:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-25 14:35:17
Autor: Pajdak
Czy na obalenie zasługują pomniki prowodyra bezkarnego żołnierskiego gwałtu na porządku konstytucyjnym? [Piłsudski 1926]
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+v692w0tpbf-j2o0@wp.eu...
[...]

Komunista Piłsudski jest przez PiS uważany za "ojca założyciela" więc sami-wiecie-rozumiecie.

--
Pajdak

Data: 2019-02-25 21:42:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 14:48:52 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

Komunista Piłsudski jest przez PiS uważany za "ojca założyciela" więc sami-wiecie-rozumiecie.

Nie tylko przez PiS. Wara od Dziadka Ziuka!

Data: 2019-02-26 08:09:44
Autor: A. Filip
Czy na obalenie 1926]
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 14:48:52 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

Komunista Piłsudski jest przez PiS uważany za "ojca założyciela" więc sami-wiecie-rozumiecie.

Nie tylko przez PiS. Wara od Dziadka Ziuka!

Zaplutym karłom? ;-) [ (c) Józef Piłsudski ]

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-02-26 10:06:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 08:09:46 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> Nie tylko przez PiS. Wara od Dziadka Ziuka!

Zaplutym karłom? ;-) [ (c) Józef Piłsudski ]

Widzę, że się pan ładnie przedstawił przed nami tutaj w tej chwili lurkerom, przed tymi milionami lurkerów ;)

Data: 2019-02-26 19:45:42
Autor: A. Filip
Czy na obalenie 1926]
> [...]

Widzę, że się pan ładnie przedstawił przed nami tutaj w tej chwili
lurkerom, przed tymi milionami lurkerów ;)

A poważniej: Udany wojskowy zamach stanu Piłsudskiego z maja 1926 dla
ciebie jest bez znaczenia?  To wtedy Ziuk usadził u żłoba władzy tych
którzy wrzesień 1939 aż tak pokazowo spierdolili.
Gdyby spierdoliła demokratyczna Polska winny byłby naród.
Jak Polska byłą "nie całkiem demokratyczna" to spierdolił ten co
demokracji/sejmokracji nałożył kaganiec.

Wiec jak dla mnie Piłsudski jest równocześnie ojcem odzyskania
Niepodległości 1918-1920 i dziadkiem utraty Niepodległości w 1939.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-02-26 12:29:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 19:46:30 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> Widzę, że się pan ładnie przedstawił przed nami tutaj w tej chwili
> lurkerom, przed tymi milionami lurkerów ;)

A poważniej: Udany wojskowy zamach stanu Piłsudskiego z maja 1926 dla
ciebie jest bez znaczenia?

A tak się tylko pytam, czy partyjnictwo polskie sprzed tego zamachu, że żadna
koalicja nie mogła utworzyć trwałego rządu, to było czymś dobrym i godnym
polecenia? Bo jeżeli do takiej sejmokracji już doszło, to zamach majowy był
zdecydowanie złem mniejszym. Zresztą w Polsce ciągle mamy do czynienia z takimi
stronnictwami, które dbają tylko o swoich i nie starają się bynajmniej ocieplić
nawet swojego wizerunku w elektoracie przeciwników politycznych, nie mówiąc już
o jakichkolwiek aktywnościach korzystnych dla CAŁOŚCI społeczeństwa / Narodu
tylko dla wybranych grup z partyjnego klucza.

Czy na obalenie 1926]