Czy na pewno chcemy wojny domowej,

Data: 2020-10-27 14:32:32
Autor: Bruno Brunowski
Czy na pewno chcemy wojny domowej,
bo jeden tetryk stwierdził, że tylko dzięki temu zachowa władzę?

--
Bruno

Data: 2020-10-27 23:08:52
Autor: Trefniś
W dniu .10.2020 o 22:32 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

bo jeden tetryk stwierdził, że tylko dzięki temu zachowa władzę?

Naprawdę sądzisz, że tych parę niedoskrobanych panien wywoła wojnę domową?

--
Trefniś

Data: 2020-10-27 15:27:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 października 2020 23:08:55 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:
W dniu .10.2020 o 22:32 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> bo jeden tetryk stwierdził, że tylko dzięki temu zachowa władzę?

Naprawdę sądzisz, że tych parę niedoskrobanych panien wywoła wojnę domową?

Gdybyś przeczytał mój post ze zrozumieniem, to byś się zorientował, że obstawiam Kaczafiego.
https://youtu.be/RJFpNxPr81M

--
Bruno

Data: 2020-10-27 23:41:54
Autor: Trefniś
W dniu .10.2020 o 23:27 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

Gdybyś przeczytał mój post ze zrozumieniem, to byś się zorientował, że  obstawiam Kaczafiego.

Nic nie wskazuje na to, że jesteś zdolny coś tam "obstawiać" (cokolwiek to  znaczy).
Ja to odczytałem jako urojenia.

--
Trefniś

Data: 2020-10-28 01:23:06
Autor: boukun
W dniu 27.10.2020 o 23:08, Trefniś pisze:

bo jeden tetryk stwierdził, że tylko dzięki temu zachowa władzę?

Naprawdę sądzisz, że tych parę niedoskrobanych panien wywoła wojnę domową?

One nie, ale ten obłąkany mały w przemówieniu nawoływał do wojny.

--
boukun

Data: 2020-10-28 06:34:40
Autor: A. Filip
boukun <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

Bo i patrz pan ilu protestujących przeciw orzeczeniu TK go (ochoczo)
posłuchała.  Cóż za siła przekonywania.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-28 08:20:17
Autor: Runt
W dniu 2020-10-27 o 23:08, Trefniś pisze:
W dniu .10.2020 o 22:32 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

bo jeden tetryk stwierdził, że tylko dzięki temu zachowa władzę?
Naprawdę sądzisz, że tych parę niedoskrobanych panien wywoła wojnę domową?

Parę? Oglądasz TVP Info? ;-)))

Wojnę wywoła twój wicepremier.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-28 08:19:40
Autor: Runt
W dniu 2020-10-27 o 22:32, Bruno Brunowski pisze:
bo jeden tetryk stwierdził, że tylko dzięki temu zachowa władzę?

Zasłuży na szafot czy na Wawel?