[Meritum] Czy na pewno przeszedł grouponowy wniosek?

Data: 2012-08-28 22:48:13
Autor: osa
[Meritum] Czy na pewno przeszedł grouponowy wniosek?
Konto zakładałem przez grouponowy wniosek, ale był dwukrotnie odrzucony i przepychany ręcznie w centrali. W związku z tym nie byłem pewien czy kupon nie zgubił się gdzieś po drodze...

Zajrzałem w systemie do sekcji: Wnioski i dyspozycje -> Złożone

a tam radosna wiadomość:

Wniosek o otwarcie Konta Zarabiającego [Groupon]

i nawet można sobie pobrać PDFa zawierającego nasze zeznania łącznie z numerem kuponu ;)

Pamiętam, że nie tylko ja miałem wątpliwości czy kupon przetrwał zamieszanie z wnioskiem, więc może jeszcze ktoś będzie spał spokojniej jak sobie to sprawdzi ;)

PS
W złożonych wnioskach mam wszystkie dyspozycje złożone podczas poprzedniego romansu z tym bankiem, który zakończył się we wrześniu ubiegłego roku ;)

[Meritum] Czy na pewno przeszedł grouponowy wniosek?