Czy na specjalu można latać wg reguł IFR?

Data: 2010-06-13 18:09:09
Autor: saturn5
Czy na specjalu można latać wg reguł IFR?
W Szwecji wolno ci latac IFR an samolocie klasy "experimental" jesli jest
tylko odpowiednio wyposazony. To jest nieslychane ale przepisy moga sie tu
zmieniac z kraju do kraju wewnatrz Europy choc byc moze Szwecja jest tu
prawdziwym wyjatkiem.

Data: 2010-06-15 11:30:07
Autor: M
Czy na specjalu można latać wg reguł IFR?
Użytkownik "saturn5 " <saturn5@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hv36s5$dss$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli gdybym np zatrejestrował taki samolocik experimental w Szwecji jakim¶ sposobem to bym mógł latać nim po całej Europie wg IFRa??

Data: 2010-06-15 02:44:47
Autor: heja
> [...]

Czyli gdybym np zatrejestrował taki samolocik experimental w Szwecji jakim¶
sposobem to bym mógł latać nim po całej Europie wg IFRa??

Nie do końca. Żeby specjalem polecieć za granicę, musisz załatwiać
zezwolenie na wlot w obc± przestrzeń powietrzn±. Domy¶lam się, że w
zezwoleniu będzie zastrzeżenie, że tylko wg VFR, ale mogę się mylić.

--
Michał

Data: 2010-06-15 17:43:39
Autor: porterhouse
Czy na specjalu można latać wg reguł IFR?

Czyli gdybym np zatrejestrował taki samolocik experimental w Szwecji jakim¶ sposobem to bym mógł latać nim po całej Europie wg IFRa??

trafne pytanie ale chyba nikt tutaj jednoznacznie na to ci nie odpowie. --

Data: 2010-06-16 09:38:04
Autor: M
[...]

Może na jakich¶ szwedzkich grupach dyskusyjnych lotniczych by się udało uzyskać odpowiedĽ...

Data: 2010-06-16 20:51:38
Autor: porterhouse
Czy na specjalu można latać wg reguł IFR?

Może na jakich¶ szwedzkich grupach dyskusyjnych lotniczych by się udało
uzyskać odpowiedĽ...

napewno, mozna tez sprobowac standardowe miejsca gdzie piloci z wielu krajow
pisza jak pprune.org

Data: 2010-06-17 21:09:33
Autor: saturn5
Czy na specjalu można latać wg reguł IFR?
A jak sie dowiesz na 100% to prosze wroc tutaj aby z nami sie podzielic ...

Data: 2010-06-18 08:58:53
Autor: M
Czy na specjalu można latać wg reguł IFR?
Użytkownik "saturn5 " <saturn5@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hve2ud$sek$1inews.gazeta.pl...
A jak sie dowiesz na 100% to prosze wroc tutaj aby z nami sie podzielic ...

Napewno tak zrobię
Pzdr

Czy na specjalu można latać wg reguł IFR?