Czy nadal ściągają niezapłacone mandaty z nadpłaty PIT?

Data: 2009-08-30 19:32:17
Autor: Pa_blo
Czy nadal ściągają niezapłacone mandaty z nadpłaty PIT?

Użytkownik "joker" <joker@hotmail.com> napisał w wiadomości news:h7eans$bqu$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam
pytanie jak w temacie. Oraz jeszcze dodatkowe: jeżeli tak, to co jeżeli nie płacę podatku PIT? (jestem uczniem)

Nadal sciagaja i beda sciagac, jesli nie masz zwrotu podatku, to przysla smutnego pana do Ciebie. Mozesz zawsze poprosic smutnego pana o rozlozenie na raty.

Picasso

Data: 2009-09-01 09:53:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy nadal ściągają niezapłacone mandaty z nadp łaty PIT?

"Pa_blo" h7edmd$plc$1@nemesis.news.neostrada.pl

Nadal sciagaja i beda sciagac, jesli nie masz zwrotu podatku,
to przysla smutnego pana do Ciebie. Mozesz zawsze poprosic
smutnego pana o rozlozenie na raty.

Na ile rat mogę rozłożyć 200 złotych i na jaki procent?
Tak, pamiętam, już mi zwrócono wartość mandatu, ale jeszcze go nie opłaciłem. :)

BTW -- już mogę jeździć do Rajgrodu, gdzie zbójecko mnie napadli radarowcy...
No dobra -- wiedziałem o tym, że tam stoją, ale jednak uważam, że mnie napadli,
choć wiedziałem o tym, że tam stoją a na dodatek policyjna ,,rodzina'' zwróciła
mi równowartość kary. Teraz mogę się pomiędzy sobą policzyć. :)

Czy nadal ściągają niezapłacone mandaty z nadpłaty PIT?