Czy naduzyciem bylo pisanie o paranoikach ?

Data: 2010-04-23 14:25:11
Autor: cyc
Czy naduzyciem bylo pisanie o paranoikach ?
Oto jeden z wielu przykladow ciezkiej umyslowej choroby !.

Ale Bog wodzi wasze zaprzanstwo, a poniewaz nie ma czyscca
my,. tez zindokrynowani przez GW bedziemy sie modlic o...
najstraszniejsze meki po smierci dla waszej grupki.

Np. o wieczne cierpienie n a ktore sklada sie to sekundowe
cierpienie jakie przezyl kazdy z nich... jak go wyciagano z domu
i mordowano w piwnicy przed wylotem

Tak pisze niejaki colgeits ( ten od narkotykow ) .
Co mordowani w piwnicy to oczywiscie ofiary smolenskiej tragedii , ofiary wcale nie katastrofy tylko ordu dokonanego przez KGB .
Ha, ha, ha, .
Chyba jednak "wypisze sie " z tej grupy !.
Mozna spierac sie z przeciwnikiem politycznym , ba , mozna z nim walczy zajadle ale nie mozna powaznie traktowac idiotow a do tego sprowadza sie odpisywanie im .

cyc

Data: 2010-04-23 16:01:47
Autor: ColgatesBilly
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqs3je$cvr$1news.onet.pl...
[...]

Jak na lewicowca, twoja "narko-fobia" jest podejrzana i potwierdza
ze po wypadnieciu z obiegu, po prostu straciles rozum.
Wszyscy tu tak mysla ( i w ich wszystkich imieniu sie wypowiadam)

Data: 2010-04-23 15:08:32
Autor: Tomy M.
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:bTgAn.134$if1.119uutiset.elisa.fi...

Jak na lewicowca, twoja "narko-fobia" jest podejrzana i potwierdza
ze po wypadnieciu z obiegu, po prostu straciles rozum.
Wszyscy tu tak mysla ( i w ich wszystkich imieniu sie wypowiadam)

Ja się pod tym popisuję. Cyc przegina pałę i już
gdzieś mocno odleciał.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 16:39:15
Autor: cyc

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd19bd2$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dorwalo sie kilku pisowskich durniow do pisania ( bo ich nauczono ) i usiluje , tak po czekistowsku i " po uwazaniu " dzielic miedzy ludzmi madroscia . Temu troszke , temu nieco wiecej a temu g....o damy .
Gdyby usilowal robic to jakis normalny czlowiek ...tez zadziwiloby , ale probuje robic to paranoik weszacy spiski w kazdym kacie i narkoman , przy czym ta druga przypadlosc nie wyklucza rowniez paranoi .

cyc

Data: 2010-04-23 18:15:10
Autor: ColgatesBilly
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqsbeq$65t$1news.onet.pl...

[...]

A co ja mam psycholu z PiSem wspolnego, glupku debilny?

Data: 2010-04-23 17:33:15
Autor: cyc

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:fQiAn.196$if1.22uutiset.elisa.fi...
[...]

Jak to co ?
Podniebienie czarne a z wierzchu brunatny , to malo ?
Jak do tego ktos chwalca grupenfurera rydzykoweradoktorajednego  i blizniaka a na dodatek weszy wszedzie spiski , to musi byc sPiS-kowcem !............no i te prochy !

cyc

Data: 2010-04-23 18:38:21
Autor: ColgatesBilly
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqsek3$fju$1news.onet.pl...

[...]

Jednak cie nie docenilem....
Prosze... oto PROCHY nawet wymysliles.
( to wasza specjalnosc jakby ostatnio, i wiem ze gustujesz w ludzkich)

P-KoL

Data: 2010-04-23 17:42:48
Autor: cyc

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:_9jAn.220$if1.116uutiset.elisa.fi...
[...]

Co juz nie bierzesz ?
Sprobuje uwierzyc , choc prawde mowiac to trudne bo dowodow na uzaleznienie dostarczasz kazdym niemal swoim postem !.

cyc

Data: 2010-04-23 19:08:41
Autor: ColgatesBilly
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqsf60$hee$1news.onet.pl...

[...]

Dla Ciebie,co walisz stale NA JEDNA MODLE tresciwy jad,
i masz w pamieci styl zycia i mozliwosci intelektualne swych towarzyszy..
w byznesie teraz.... na pewno ktos piszacy stale co innego, na rozne tematy
czesto z roznych pozycji.... i OD NIECHCENIA  ( w sumie to talent, niestety)
ktois taki musi byc wariatem, cpunem itd.
SA jak juz ,100x pisalem...
Nigdy nawet nie bylem w jednym pomieszczeniu z kims co uzywal
(przy mnie) narkotykow, czy czegokolwiek poza..
gorzala piwem czy winem... acz, raz sie chyba zdarzyl denaturat
i sie zdziwisz, akurat w mieszkaniu tego bogacza z moich mlodych zdjec
(sam sie napil jak sie skonczylo wszystko)

Data: 2010-04-23 18:29:56
Autor: cyc

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:pCjAn.242$if1.201uutiset.elisa.fi...
[...]

Dobra dobra !! Rydzyka tez nie wychwalasz i pisem rowniez sie nie zachwycasz ............a swistaki znowu zawijaja cukierki w papierki .

cyc

Data: 2010-04-24 13:08:34
Autor: ColgatesBilly
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqshuc$prc$1news.onet.pl...

[...]

Nic mi o tym nie wiadomo.
Ja mieszkam pomiedzy normalnymi ludzmi..
(moze nawet... za bardzo ;)

P-KoL

Data: 2010-04-23 20:09:10
Autor: Tomy M.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqsbeq$65t$1news.onet.pl...

[...]

Nie jestem z PIS'u. Staram się być obiektywny, nie widzę
spisków lecz MANIPULACJE.

Tomy M.

Czy naduzyciem bylo pisanie o paranoikach ?