Czy należy mi się wynagrodzenie?

Data: 2009-10-22 09:44:06
Autor: SDD
Czy należy mi się wynagrodzenie?

Użytkownik "uśmiechnięta_daria:D" <daria003@onet.eu> napisał w wiadomości news:hbp188$8eb$1news.onet.pl...

Nie dojechałam bo w zakładowym busie nie było miejsca, a ponieważ muszę jechać ok. 70 km w tym część autostradą więc nie wsiadłam.

Znaczy nie wsiadlas, bo nie bylo miejsca, czy nie wsiadlas, bo nie chcialas jechac busem 70 km w tym czesc autostrada?
Bo nie bardzo rozumiem.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-22 09:51:19
Autor: uśmiechnięta daria:D
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hbp2g6$ct9$1news.onet.pl...>
Znaczy nie wsiadlas, bo nie bylo miejsca, czy nie wsiadlas, bo nie chcialas jechac busem 70 km w tym czesc autostrada?

Nie wsiadłam bo nie było miejsca.

Data: 2009-10-22 10:12:17
Autor: Tomek
Dnia 22-10-2009 o 09:51:19 uśmiechnięta_daria:D <daria003@onet.eu>  napisał(a):

[...]

Siedzącego? Czy żadnego?

--
Tomek

Data: 2009-10-22 10:15:16
Autor: uśmiechnięta daria:D
Czy należy mi się wynagrodzenie?
Siedzącego? Czy żadnego?

To Ford Transit więc ma tylko siedzące ale wydaje mi się, że nawet na stojąco nie można jechać autostradą. Mylę się??

Data: 2009-10-22 10:40:00
Autor: Tomek
Dnia 22-10-2009 o 10:15:16 uśmiechnięta_daria:D <daria003@onet.eu>  napisał(a):

Siedzącego? Czy żadnego?

To Ford Transit więc ma tylko siedzące ale wydaje mi się, że nawet na  stojąco nie można jechać autostradą. Mylę się??

A na siedząco można? Uff, łóżko mi do auta by nie weszło :)

--
Tomek

Data: 2009-10-26 02:12:26
Autor: pamietnik basi
On 22 Paź, 09:40, Tomek <tomekz...@op.pl> wrote:
Dnia 22-10-2009 o 10:15:16 uśmiechnięta_daria:D <daria...@onet.eu>
napisał(a):

> [...]

> stojąco nie można jechać autostradą. Mylę się??

A na siedząco można? Uff, łóżko mi do auta by nie weszło :)

planuja samoloty z miejscami stojącymi dla oszcz oszczedności, chyba
dla naszych krajanów w Londynie :)

Czy należy mi się wynagrodzenie?