Data: 2017-08-15 06:31:11 | |
Autor: Majka | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...
Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla: http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf strona 17. Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km). Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle? majka |
|
Data: 2017-08-15 07:14:00 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
A skad my mamy wiedziec dlaczego w tym samochodzie tylko dizle.
|
|
Data: 2017-08-15 16:40:23 | |
Autor: w systemie siĹa 'POPIS/EU | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
to proste: wszystko regulują wykładane na przykład na politechnice warszawskiej wnioski końcowe! jednakże aby je usłyszeć to trzeba bardzo ciężką, solidną i systematyczną walką o osiągnięcie modelu optymalnego popis/eu zasłużyć!
|
|
Data: 2017-08-15 17:32:53 | |
Autor: RadoslawF | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
W dniu 2017-08-15 o 15:31, Majka pisze:
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast... To że większość biedaków potrzebuje toczydła małego, taniego i na gaz nie oznacza że dizle odchodzą do lamusa. Dla przedstawiciela handlowego robiącego dwieście czy trzysta kilometrów dziennie dizel nadal jest najlepszy. Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla: Można i pewnie nawet wkładają. Ale nie dla europy. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-08-15 18:32:53 | |
Autor: Cavallino | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
W dniu 15-08-2017 o 15:31, Majka pisze:
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast... Pewnie głównie akcyza. |
|
Data: 2017-08-16 13:22:31 | |
Autor: J.F. | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
Dnia Tue, 15 Aug 2017 18:32:53 +0200, Cavallino napisał(a):
W dniu 15-08-2017 o 15:31, Majka pisze: Na diesle nizsza ? Czy traktuja to jako ciezarowke, a tam nie ma ? J. |
|
Data: 2017-08-16 21:40:40 | |
Autor: Cavallino | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
W dniu 16-08-2017 o 13:22, J.F. pisze:
Dnia Tue, 15 Aug 2017 18:32:53 +0200, Cavallino napisał(a): Nie - ale oni nie mają małych silników benzynowych, nadających się do tego kloca. |
|
Data: 2017-08-16 23:43:40 | |
Autor: J.F. | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:on273n$spp$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 16-08-2017 o 13:22, J.F. pisze: Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla: Nie - ale oni nie mają małych silników benzynowych, nadających się do tego kloca. Czyli akcyza taka sama na oba paliwa. Ale maja do niego 2.5l benzyne, tylko nie w Europie. J. |
|
Data: 2017-08-17 16:42:02 | |
Autor: Cavallino | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
W dniu 16-08-2017 o 23:43, J.F. pisze:
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:on273n$spp$2@node2.news.atman.pl... Ale 2.5l benzyna podpada pod akcyzę, a 2.2 l diesel nie. |
|
Data: 2017-08-17 16:53:33 | |
Autor: J.F. | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:on49vp$cvh$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 16-08-2017 o 23:43, J.F. pisze: Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle? Ale 2.5l benzyna podpada pod akcyzę, a 2.2 l diesel nie. O to pytalem ... diesel nie podlega ? Dawniej nie bylo zroznicowania, wszystkie ponad 2l podlegaly. No i w Niemczech tez nie oferuja benzyny. J. |
|
Data: 2017-08-17 17:29:07 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
W dniu .08.2017 o 16:42 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
Ale 2.5l benzyna podpada pod akcyzę, a 2.2 l diesel nie. Jak kupowałem sorento to wg zeznań handlowca wersja z silnikiem 2.2 (diesel) była prawie o 20k droższa właśnie ze względu na akcyzę. Coś się zmieniło ostatnio? TG |
|
Data: 2017-08-15 20:16:57 | |
Autor: m4rkiz | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
On 2017-08-15 15:31, Majka wrote:
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast... pickupy w stanach nie podpadaja pod regulacje dla samochodow tylko dla ciezarowek wiec pewnie luzniejsze normy maja a ze to auto robocze to kazdy chce trwalego silnika z dobrym momentem a nie wysilonej litrowej pierdziawki z zestawm turbin |
|
Data: 2017-08-16 13:51:12 | |
Autor: Poldek | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
W dniu 2017-08-15 o 20:16, m4rkiz pisze:
On 2017-08-15 15:31, Majka wrote: No to niech będzie normalny benzyniak bez turbo z odpowiednim momentem. Nie każdy chce certolić się z dwumasą, padającymi pompowtryskiwaczami, zatkanymi DPFami i chlaniem oleju w dizlu. |
|
Data: 2017-08-16 17:45:48 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
W dniu .08.2017 o 13:51 Poldek <pugilares@interia.eu> pisze:
Nie każdy chce certolić się z dwumasą, padającymi pompowtryskiwaczami, zatkanymi DPFami i chlaniem oleju w dizlu. Kup nowy (nie niemiecki) samochód z silnikiem diesla i nie będziesz miał powyższych problemów. Jak kupisz z klasycznym automatem to na pewno nie będziesz miał problemów z dwumasą i sprzęgłem (bo ich nie będzie). TG |
|
Data: 2017-08-17 08:13:16 | |
Autor: Majka | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf Jeszcze jedno: Samochód ten, w wersjach ze skrzynią manualną (silniki 2.2) oferowany jest z dwoma typami przekładni głównej: 3.15 oraz 3.55 Domyślam się tylko, nie wiem, czy słusznie, że można wybrać "pod teren/miejsce użytkowania/obciążenie". - Ten z przekładnią 3.15 bardziej będzie na drogi gruntowe, miękkie, na wieś, pod większe obciążenie. - Ten z przekładnią 3.55 powinien być wybierany gdy auto będzie użytkowane na szosie, na twardej nawierzchni, i/lub mniej obciążone. Czy powyższe myślenie jest słuszne? Oraz: Jeśli 3.15 przyjąć za 100%, to 3.55 jest większe o 12,5% Czy ta różnica 12-13% w przekładni głównej aż tyle daje, żeby oferować auto z takimi dwoma przekładniami do wyboru? (bez różnicy w cenie?) |