Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Czy napewno diesle w odwrocie?

Czy napewno diesle w odwrocie?

Data: 2017-08-15 06:31:11
Autor: Majka
Czy napewno diesle w odwrocie?
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf
strona 17.
Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

majka

Data: 2017-08-15 07:14:00
Autor: Zenek Kapelinder
Czy napewno diesle w odwrocie?
A skad my mamy wiedziec dlaczego w tym samochodzie tylko dizle.

Data: 2017-08-15 16:40:23
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Czy napewno diesle w odwrocie?
to proste: wszystko regulują wykładane na przykład na politechnice warszawskiej wnioski końcowe! jednakże aby je usłyszeć to trzeba bardzo ciężką, solidną i systematyczną walką o osiągnięcie modelu optymalnego popis/eu zasłużyć!

Data: 2017-08-15 17:32:53
Autor: RadoslawF
Czy napewno diesle w odwrocie?
W dniu 2017-08-15 o 15:31, Majka pisze:

Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

To że większość biedaków potrzebuje toczydła małego, taniego i na gaz
nie oznacza że dizle odchodzą do lamusa. Dla przedstawiciela handlowego
robiącego dwieście czy trzysta kilometrów dziennie dizel nadal
jest najlepszy.

Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf
strona 17.
Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

Można i pewnie nawet wkładają.
Ale nie dla europy.


Pozdrawiam

Data: 2017-08-15 18:32:53
Autor: Cavallino
Czy napewno diesle w odwrocie?
W dniu 15-08-2017 o 15:31, Majka pisze:
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf
strona 17.
Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

Pewnie głównie akcyza.

Data: 2017-08-16 13:22:31
Autor: J.F.
Czy napewno diesle w odwrocie?
Dnia Tue, 15 Aug 2017 18:32:53 +0200, Cavallino napisał(a):
W dniu 15-08-2017 o 15:31, Majka pisze:
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf
strona 17.
Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

Pewnie głównie akcyza.

Na diesle nizsza ?
Czy traktuja to jako ciezarowke, a tam nie ma ?

J.

Data: 2017-08-16 21:40:40
Autor: Cavallino
Czy napewno diesle w odwrocie?
W dniu 16-08-2017 o 13:22, J.F. pisze:
Dnia Tue, 15 Aug 2017 18:32:53 +0200, Cavallino napisał(a):
W dniu 15-08-2017 o 15:31, Majka pisze:
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf
strona 17.
Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

Pewnie głównie akcyza.

Na diesle nizsza ?

Nie - ale oni nie mają małych silników benzynowych, nadających się do tego kloca.

Data: 2017-08-16 23:43:40
Autor: J.F.
Czy napewno diesle w odwrocie?
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:on273n$spp$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 16-08-2017 o 13:22, J.F. pisze:
Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf
strona 17.
Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

Pewnie głównie akcyza.

Na diesle nizsza ?

Nie - ale oni nie mają małych silników benzynowych, nadających się do tego kloca.

Czyli akcyza taka sama na oba paliwa.

Ale maja do niego 2.5l benzyne, tylko nie w Europie.

J.

Data: 2017-08-17 16:42:02
Autor: Cavallino
Czy napewno diesle w odwrocie?
W dniu 16-08-2017 o 23:43, J.F. pisze:
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:on273n$spp$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 16-08-2017 o 13:22, J.F. pisze:
Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf
strona 17.
Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

Pewnie głównie akcyza.

Na diesle nizsza ?

Nie - ale oni nie mają małych silników benzynowych, nadających się do tego kloca.

Czyli akcyza taka sama na oba paliwa.

Ale maja do niego 2.5l benzyne, tylko nie w Europie.

Ale 2.5l benzyna podpada pod akcyzę, a 2.2 l diesel nie.

Data: 2017-08-17 16:53:33
Autor: J.F.
Czy napewno diesle w odwrocie?
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:on49vp$cvh$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 16-08-2017 o 23:43, J.F. pisze:
Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

Pewnie głównie akcyza.

Na diesle nizsza ?

Nie - ale oni nie mają małych silników benzynowych, nadających się do tego kloca.

Czyli akcyza taka sama na oba paliwa.

Ale maja do niego 2.5l benzyne, tylko nie w Europie.

Ale 2.5l benzyna podpada pod akcyzę, a 2.2 l diesel nie.

O to pytalem ... diesel nie podlega ?
Dawniej nie bylo zroznicowania, wszystkie ponad 2l podlegaly.

No i w Niemczech tez nie oferuja benzyny.

J.

Data: 2017-08-17 17:29:07
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Czy napewno diesle w odwrocie?
W dniu .08.2017 o 16:42 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:


Ale 2.5l benzyna podpada pod akcyzę, a 2.2 l diesel nie.

Jak kupowałem sorento to wg zeznań handlowca wersja z silnikiem 2.2  (diesel) była prawie o 20k droższa właśnie ze względu na akcyzę. Coś się  zmieniło ostatnio?

TG

Data: 2017-08-15 20:16:57
Autor: m4rkiz
Czy napewno diesle w odwrocie?
On 2017-08-15 15:31, Majka wrote:
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf
strona 17.
Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

pickupy w stanach nie podpadaja pod regulacje dla samochodow tylko dla ciezarowek wiec pewnie luzniejsze normy maja

a ze to auto robocze to kazdy chce trwalego silnika z dobrym momentem a nie wysilonej litrowej pierdziawki z zestawm turbin

Data: 2017-08-16 13:51:12
Autor: Poldek
Czy napewno diesle w odwrocie?
W dniu 2017-08-15 o 20:16, m4rkiz pisze:
On 2017-08-15 15:31, Majka wrote:
Czytam grupę, odnoszę wrażenie, ze diesle odchodzą do lamusa. Bo są skomplikowane, bo trzeba oszukiwać (vide dieselgate), bo drogie, bo nie będą wpuszczane do miast...

Tymczasem są modele samochodów oferowane wyłącznie z silnikami diesla:
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf
strona 17.
Auto oferowane z dieslami 2.2 (125km), 2.2 (150km) i 3.2 (200km).

Czy nie można do takiego auta dać silnika benzynowego? Co jest przyczyną, ze są tu tylko diesle?

pickupy w stanach nie podpadaja pod regulacje dla samochodow tylko dla ciezarowek wiec pewnie luzniejsze normy maja

a ze to auto robocze to kazdy chce trwalego silnika z dobrym momentem a nie wysilonej litrowej pierdziawki z zestawm turbin

No to niech będzie normalny benzyniak bez turbo z odpowiednim momentem.

Nie każdy chce certolić się z dwumasą, padającymi pompowtryskiwaczami, zatkanymi DPFami i chlaniem oleju w dizlu.

Data: 2017-08-16 17:45:48
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Czy napewno diesle w odwrocie?
W dniu .08.2017 o 13:51 Poldek <pugilares@interia.eu> pisze:


Nie każdy chce certolić się z dwumasą, padającymi pompowtryskiwaczami,  zatkanymi DPFami i chlaniem oleju w dizlu.

Kup nowy (nie niemiecki) samochód z silnikiem diesla i nie będziesz miał  powyższych problemów. Jak kupisz z klasycznym automatem to na pewno nie  będziesz miał problemów z dwumasą i sprzęgłem (bo ich nie będzie).

TG

Data: 2017-08-17 08:13:16
Autor: Majka
Czy napewno diesle w odwrocie?
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf

Jeszcze jedno:

Samochód ten, w wersjach ze skrzynią manualną (silniki 2.2) oferowany jest z dwoma typami przekładni głównej:
3.15 oraz 3.55

Domyślam się tylko, nie wiem, czy słusznie, że można wybrać "pod teren/miejsce użytkowania/obciążenie".
- Ten z przekładnią 3.15 bardziej będzie na drogi gruntowe, miękkie, na wieś, pod większe obciążenie.
- Ten z przekładnią 3.55 powinien być wybierany gdy auto będzie użytkowane na szosie, na twardej nawierzchni, i/lub mniej obciążone.

Czy powyższe myślenie jest słuszne?

Oraz: Jeśli 3.15 przyjąć za 100%, to 3.55 jest większe o 12,5%
Czy ta różnica 12-13% w przekładni głównej aż tyle daje, żeby oferować auto z takimi dwoma przekładniami do wyboru? (bez różnicy w cenie?)

Czy napewno diesle w odwrocie?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona