Data: 2017-08-17 08:13:16 | |
Autor: Majka | |
Czy napewno diesle w odwrocie? | |
http://www.ford.auto-watin.pl/att/ranger/nowy/Ranger,3.pdf Jeszcze jedno: Samochód ten, w wersjach ze skrzynią manualną (silniki 2.2) oferowany jest z dwoma typami przekładni głównej: 3.15 oraz 3.55 Domyślam się tylko, nie wiem, czy słusznie, że można wybrać "pod teren/miejsce użytkowania/obciążenie". - Ten z przekładnią 3.15 bardziej będzie na drogi gruntowe, miękkie, na wieś, pod większe obciążenie. - Ten z przekładnią 3.55 powinien być wybierany gdy auto będzie użytkowane na szosie, na twardej nawierzchni, i/lub mniej obciążone. Czy powyższe myślenie jest słuszne? Oraz: Jeśli 3.15 przyjąć za 100%, to 3.55 jest większe o 12,5% Czy ta różnica 12-13% w przekładni głównej aż tyle daje, żeby oferować auto z takimi dwoma przekładniami do wyboru? (bez różnicy w cenie?) |
|