Czy naprawdę będą tańsze połączenia?

Data: 2012-12-19 01:49:14
Autor: Maciej Bebenek
Czy naprawdę będą tańsze połączenia?
"Wieslav" <wieslav54@wp.pl> wrote:
Witam.
Wczoraj przedłużyłem umowę z operatorem Plus na kolejny okres. Mam mieć
stawkę 29 gr/min. A tu dzisiaj - niepodzianka! Czytam, że od nowego roku
połączenia mają bardzo znacznie potanieć.
I zaczynam sie zastanawiać czy nie anulować tej umowy(chyba mogę bo umowa
przez kuriera?), poczekać do stycznia na obniżkę i wtedy przedłużyc? Bo
chyba mi sami nie obniżą stawek na które sie zgodziłem? Ktoś coś doradzi?

Naprawdę możesz się nie martwić. Za kolejne 2 lata może coś się zmieni ;-)

Data: 2012-12-19 01:57:55
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-12-19 01:49, Maciej Bebenek pisze:
[...]

Będzie się zmieniać wszystko i to bardzo za sprawą Internetu. Kwestia czasu. Ja w tej chwili nie potrafię przewidzieć, czy będzie to 5 czy 10 lat.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Czy naprawdę będą tańsze połączenia?