Czy naprawde jest tak zle??

Data: 2010-07-18 19:57:20
Autor: Michał
Czy naprawde jest tak zle??
jack <jackglajtWYTNIJTO@vp.pl> napisał(a):
Przeczytałem artykuł;
http://motoryzacja.interia.pl/news/komisy-zlom-i-oszusci,1507295
I zastanawiam sie czy naprawde mająć 25000złotych nie ma co wybrać??
A co jak mam jedynie 10000zł?
pozdro.jack

Ja bym nie przesadzał i 25k starcza na naprawdę fajne auto :)

Od handlarza kupowane było Lancia K - nie oszukał w niczym !
(auto od 2lat robi 80km dziennie).

Z komisu kupowałem Safrane ph2, nie oszukał w niczym ! (nie komentowaliśmy tylko przebiegu ~160 053km zrobionego z około 600 000km),
tu była moja wina że kupiłem z silnikiem volvo, a nie renault i wyposażenie mam zbliżone do mondeo :(

był stary Lexus LS którego prawie kupiłem, i też wydawał się być ok.

Nie jest źle, na moje oko.
prywatnie ludzie też robią jaja, ale do handlarzy którzy serio z tego żyją, i im zależy żeby gość kupił u niego następne i następne...

pozdrawiam.

Data: 2010-07-19 11:35:13
Autor: Jacek
Czy naprawde jest tak zle??

tu była moja wina że kupiłem z silnikiem volvo, a nie renault

no tak, przeciez renault ma najlepsze silniki

Data: 2010-07-19 22:37:56
Autor: Michał
Czy naprawde jest tak zle??
Jacek <monia@spam-wp.pl> napisał(a):

> tu była moja wina że kupiłem z silnikiem volvo, a nie renault no tak, przeciez renault ma najlepsze silniki

to bardziej o to co było do nich dokładane :) i jak wyciszone.
volvo jest o tyle dobre że podobno się popsuć nie daje - testowałem prawda, ale nie wiem czy aż tak jak fiatowskie rzędówki 5 cylindrowe :)

pozdrawiam.

--

Czy naprawde jest tak zle??