Czy naprawdę nie da się wrócić do iOS 10.3.3 ?

Data: 2017-12-12 12:46:13
Autor: J.F.
Czy naprawdę nie da się wrócić do iOS 10.3.3 ?
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p0h8m6$o9q$1@node2.news.atman.pl...
Zrobiłem coś, czego nie chciałem. Zauktualizowałem iphone z iOS 10.3.3 do 11 coś tam. Teraz jest dramat. Telefon, który działał doskonale na 10 teraz się tnie, napisy nakładają się na siebie, mrygają dziwne animacje itp.

A moze ... zmien akumulator ?

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/starszy-iphone-zwolni%C5%82-winny-mo%C5%BCe-by%C4%87-akumulator/ar-BBGzyQu

Cuda :-)

A moze po prostu skutek zwyklego resetu systemu.

J.

Czy naprawdę nie da się wrócić do iOS 10.3.3 ?