Czy naprawde upadlismy juz tak nisko ?

Data: 2009-12-14 09:36:33
Autor: cyc
Czy naprawde upadlismy juz tak nisko ?
Natezenie ostatnich wydarzen , ktore kiedys szokowalyby spoleczenstwo a dzisiaj wzbudzaja tylko ciekawosc , pozwala sadzic , ze schodzimy juz calkiem na psy .
Polanski pedofil , biskup zlodziej , Piesiewicz - moralista okazuje sie degeneratem , ksiadz sb -bek , Kuklinski - "bohater" i wiele , wiele innych podobnych przykladow dowodzi , ze pozbywamy sie jakichkolwiek hamulcow moralnych .
Myli sie jendak ten , kto sadzilby ze to opisane wyzej przyklady tego dowodza . Ludzie zawsze byli ulomni i dziwic sie ich ulomnosciom nie nalezy bo to jest wlasnie tym co nazywamy bogactwem i nietuzinkowoscia swiata Kazda odmienosc w jakims sensie  nas wzbogaca . Problem lezy w czym innym w tym mianowicie , ze ludzie ci znajduja obroncow , ktorzy za wszelka cene usiluja splycic ich "dokonania" , czyniac z nich ofiary a nie winnych .
Polanskiego nie powinno sie karac bo ..i tu pada tysiace bzdurnych "argumentow" tych relatywizatorow moralnosci , ktorzy chca dla niego wolnosci , biskup nie jest pedalem , badz zlodziejem bo twierdzenie takie jest tylko "przejawem walki z kosciolem i Polska " , Kuklinski nie jest zdrajca a cala armia pseudoautorytetow go broni i stawia za wzor ... uwaga " patroty " !!, Piesiewicz staje sie nagle ofiara za ktorym w obronie staja biskupi ....sb- ccy donosiciele ,  bo jakze to , taki zasluzony czlowiek nie moze byc zly , moze byc tylko slaby a nad takim nalezy z troska sie pochylic a nie nim gardzic i karac bo kto bez winy niech rzuci ......
Kto zatem jest zdegenerowany skoro wymienieni sa tylko ludzmi biednymi bo slabymi ? . Proponuje zniesc wiezienia , sady , policje i prokuratury wszak wszyscy skazani i skazywani  to "tylko ludze biedni bo slabi " i trzeba i pomoc a nie karac !.
A ja sie zapytam  czym rozni sie scigany i poniewierany wiecznie nacpany , lezacy w rynsztoku menel od nacpanego Piesiewicza ? . To pytanie retoryczne bo rozni sie tym , ze ten pierwszy jest biedny i zebrze na dzialke , temu drugiemu natomiast dzialke funduje spoleczenstwo placac ciezkie pieniadze za to , ze jest przedstawicielem narodu .
Kto z nich gorszy ? .

cyc

Data: 2009-12-14 08:06:51
Autor: Mariusz Merta
zapomniał pan dodać, tomasz nałęcz kandyduje na prezydenta... :-))))
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-12-14 10:03:03
Autor: mkarwan
Czy naprawde upadlismy juz tak nisko ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hg4teh$nit$1news.onet.pl...
biskup zlodziej

Konkretnie kto?

ksiadz sb -bek

Konkretnie kto?

Data: 2009-12-14 14:31:25
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg4v4r$q4c$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hg4teh$nit$1news.onet.pl...
biskup zlodziej

Konkretnie kto?

Goclawski

ksiadz sb -bek

Konkretnie kto?

Zycinski

Oczywiscie to tylko przyklady bo skala zlajdaczenia sie kleru jest zdecydowanie wieksza .

cyc

Data: 2009-12-14 17:36:13
Autor: mkarwan
Czy naprawde upadlismy juz tak nisko ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hg5end$grh$1news.onet.pl...
biskup zlodziej
Konkretnie kto?
Goclawski

co ukradł?

ksiadz sb -bek
Konkretnie kto?
Zycinski

Kiedy pracował w SB?

Data: 2009-12-14 19:05:31
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg5q6d$c6p$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Daj spokoj makarwan !!, ne rob z siebie wiekszego niz jestes idioty !.

cyc

Data: 2009-12-14 21:22:44
Autor: mkarwan

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hg5upd$3st$1news.onet.pl...

[...]

Jak na razie to ty sam z siebie robisz idiotę.
Nie po raz pierwszy i pewnie nie ostatni.

Data: 2009-12-14 11:13:50
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-14 09:36, cyc pisze:
[...]

Niczym, ich sprawy osobiste (ćpanie) nie powinny obchodzić nikogo. To ich życie i zdrowie a nie policji. Policja niech się skoncentruje na łapaniu złodziei i aferzystów.. Polaków mało interesuje "złapanie" kogoś z paroma gramami koki w kieszeni. Albo "pijanego" kierowcę po paru piwach. A prawie wszystkie obecne "sukcesy" naszych dzielnych stróżów prawa to właśnie łapanie kierowców po piwie..

Data: 2009-12-14 14:35:02
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg5357$a1o$1news.onet.pl...
[...]

Otoz to !!. Sprawy osobiste kazdego obywatela sa rzecza swieta .
Z tego schematu z natury rzeczy wylaczeni musza byc ci , ktorzy sa osobami publicznymi ,  szczegolnie jesli sa to osoby z kregu polityki , tudziez kosciola i jeszcze szczegolniej , jesli usiluja uchodzic wsrod wyborcow lub wiernych za ostoje i obroncow  moralnosci .

cyc
cyc

Data: 2009-12-14 17:18:33
Autor: jadrys

,
[...]

Oczywiście, skoro ktoś pretenduje do miana osoby publicznej i nią się staje,
wtedy musi się godzić z pewnymi ograniczeniami w wolności osobistej.

Data: 2009-12-14 20:17:29
Autor: MH
Czy naprawde upadlismy juz tak nisko ?

> Z tego schematu z natury rzeczy wylaczeni musza byc ci , ktorzy sa osobami
> publicznymi

Do pewnego momentu zgadzam się z Tobą. Poniekąd sprawy osobiste , jak sama nazwa
wskazuje , winny być takimi i w sferę życia prywatnego nikt nie powinien
zaglądąć. Są jednak pewne granice ...  Przeprowaźmy banalną analizę zdarzenia..

1. Jeżeli jest to osoba publiczna , posiada pewien "fundusz reprezentacyjny" ,
   który może być wykorzystany tak  , albo inaczej... 2. Jeżeli jest wykorzystany "inaczej" , oznacza to , że owa osoba jest
   bezdennie GŁUPIA !!!  A to zaś przenosi się na moją ocenę elektoratu
   tejże osoby wprost proporcjonalnie ... 3. Jeżeli ktoś wobec takiego materiału filmowego , broni głównego aktora    zdarzeń , stanowi jednocześnie moralną wykładnię dla OWIEC i BARANÓW ,
   oceniam to tylko w jeden sposób : strzela sobie samobuja !!!
4. Z bierzących , medialnych doniesień : morderstwo dzieciaka (Przemyka) ,
   uległo przedawnieniu , pielęgniarki (mając od Jarkacza coś obiecane) -    skazane ...  , itd. , itp...

Wnioski !!!  Dajcie sę spokój z łażeniem na jekiekolwiek wybory !!

I tak zrobią sobie z nas jajca !!

MH   --

Czy naprawde upadlismy juz tak nisko ?