Czy naprawdę wam się to podoba kiedy Niemcy wchodzą w buciorami w nasz kraj

Data: 2017-11-17 00:06:05
Autor: boukun
Czy naprawdę wam się to podoba kiedy Niemcy wchodzą w buciorami w nasz kraj
- To, co sprawiło, że brak mi słów, to historia Piotra. Człowieka w średnim wieku z małego miasteczka w Polsce, który samospalił się w centrum Warszawy w proteście - powiedziała podczas debaty w Europarlamencie niemiecka deputowana Terry Reintke.

Europosłanka należąca do frakcji Zielonych popisała się wzorcową znajomością tematów, które rozpalają opinię publiczną w naszym kraju. Reintke ponownie nawiązała do fatalnej, w jej opinii, sytuacji kobiet w Polsce - a to boli ją niezwykle mocno, bo jest silnie zaangażowania w walkę o równouprawnienie.

Nie omieszkała również dosadnie skrytykować Marszu Niepodległości, który jak co roku przeszedł ulicami Warszawy. Reintke już wcześniej reagowała na doniesienia o rasistowskich oraz ksenofobicznych hasłach i transparentach, które się na nim pojawiły.

Dostało się również resortowi środowiska za wycinkę w Puszczy Białowieskiej, całemu rządowi - za akcję z reformą sądownictwa i jego konserwatywnej wizji świata za ignorowanie praw ludzi LGBT. Ale Reintke wzięła w obronę nawet nauczycieli, którzy jej zdaniem również mają w Polsce zbyt małe prawa.

"Niewiarygodne poplątanie" - dziwił się prawicowy portal niezalezna.pl jej przemówieniu. Skąd u Reintke ta cała wiedza? Europosłanka przed debatą poprosiła na Facebooku "all my amazing friends from Poland" o wypisanie, co ich niepokoi. Zaznaczyła, że chce wykorzystać swoje wystąpienie do tego, by przedstawić realne problemy Polaków.

https://wiadomosci.wp.pl/ogromne-kontrowersje-po-wystapieniu-mlodej-niemieckiej-europoslanki-ja-sobie-nie-zycze-by-ta-pani-wypowiadala-sie-za-mnie-6188467410945665a

asdsad
wczoraj (21:49)

Czy naprawdę wam się to podoba kiedy Niemcy wchodzą w buciorami w nasz kraj. Będą wybory jak Polacy zechcą wywalą PiS, a jak nie to go zostawią.

Hornet
wczoraj (21:40)

Ciekawe ilu Żydów i Polaków wymordował jej dziadek. Niemcy powinni mordy zamknąć na kłódki w sprawie faszyzmu, są winni skutków II wojny światowej. 49 mln Niemców poparło Hitlera, przeciwnych jego rządom w wyborach 1933 r było tylko 100 tys Niemców. Kto zatem jest odpowiedzialny z wojnę ?

karlos
wczoraj (21:33)

GLUPIA bez znajomosci tematu by tylko pokazac swoje marne wyksztalcenie , takich tam w bruxeli potrzebuja by sie umeli podpisac i pluc na tych co im GURU pokaza

dekoder
3 min. temu

Powinna również wspomnieć śmierć Oury Jalloh z roku 2005, kiedy policjanci w Dessau
podpalili materac na którym leżał w celi azylant i do tego przywiązany do pryczy!!!

Data: 2017-11-17 07:05:31
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:oul5kt$g5$1gioia.aioe.org...
[...]

Winny Tusk, PO i UE, prawda?

CL

Data: 2017-11-17 08:15:45
Autor: boukun
Użytkownik "Opozycja Totalna"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja, sicher!

Masa
8h temu

A o koloni nie wspomniała ile im kobiet zgwałcili a od naszych kobiet niech się odwali

Data: 2017-11-17 08:40:34
Autor: A. Filip
"Opozycja Totalna" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

Według logiki tej [pani] jak najbardziej premier Tusk i rządząca PO są
winni temu że się człowiek samospalił w 2011 pod Urzędem Rady Ministrów.
Wiec wzorem tej [pani] mi brak słów na Tuska i PO.

Niech se pierdoli co chce ale jak nie jest konsekwentna to albo dała se
wcisnąć ciemnotę jak głupia albo wciska innym ciemnotę traktując ich jak
idiotów ze sklerozą.

Data: 2017-11-17 08:52:59
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ten chory psychicznie co się teraz spalił idzie ewidentnie na konto podżegaczy z PO i Nowośmiesznej..., tak samo ta prymitywna Niemka nie wie co mówi...

gien
34 min. temu

Nie mi ktoś zaprzeczy, że oni to mają przygotowane przez życzliwych posłów PO - przecież "automaty" nie mają zielonego pojęcia o czym mówią.

Data: 2017-11-17 14:43:39
Autor: Opozycja Totalna
Wina Tuska, PO i Nowoczesnej!

[...]

Psychicznie jesteś chory ty i PiS-owskie oszołomy. Dzisiejsza pogoda to też
wina Tuska? Skąd tacy durnie jak ty się biorą?

CL

Data: 2017-11-17 18:00:23
Autor: boukun
Wina Tuska, PO i Nowoczesnej!
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ten chory psychicznie co się teraz spalił idzie ewidentnie na konto
podżegaczy z PO i Nowośmiesznej..., tak samo ta prymitywna Niemka nie wie
co mówi...

boukun

Data: 2017-11-17 14:43:10
Autor: Opozycja Totalna
Wina Tuska!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Co ci pis-owski wyrobniku zrobił Tusk, że ciagle go pluwasz? Dzisiejsza
pogoda to tez wina Tuska? Macie cos z łbami pis-owskie oszołomy!

CL

Data: 2017-11-17 07:06:59
Autor: jacekbialy80
Wina Tuska!
Wystarczy, że ktoś jest niepełnosprawny, a może śmiało Tuskowi złorzeczyć. Zabrał inwalidom dofinansowanie do dwutygodniowych wczasów rehabilitacyjnych. Tusk powiedział przed kamerami, że te pieniądze pójdą na szkolenia dla inwalidów - Buu-ha-ha! 'szkolenia' przy ośmiorniczkach? :-]]

Data: 2017-11-17 17:42:33
Autor: Presidente de San Escobar
Wina Tuska!
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

[...]

Kłamiecie towarzyszu :DDDDDDDDDDDd

"PFRON dofinansowuje również wynagrodzenia pracowników z orzeczoną
niepełnosprawnością. Dopłaca także do turnusów rehabilitacyjnych (do 1,3 tys.
zł), sprzętu rehabilitacyjnego (do 19,1 tys. zł) oraz likwidacji barier
architektonicznych (do 57,4 tys. zł)."

Za Tuska wydatki na opiekunów wzrosły o blisko 50 proc.

Rzeczywiście, podczas gdy jeszcze za rządów koalicji SLD-PSL i potem przez cały
okres, gdy u władzy był z PiS z satelitami, sporny zasiłek utrzymywano na
poziomie 420 zł.
REKLAMA

Od 2009 roku do początku ubiegłego, podnoszono go trzykrotnie aż do poziomu 820
zł. Donald Tusk obiecał, że poziom płacy minimalnej, zasiłek osiągnie za dwa
lata.

ZAORANY DOLD !!!!!!!!!!!!!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-17 07:48:06
Autor: Zenek Kapelinder
Wina Tuska!
Kto to jest Tusk?

Data: 2017-11-17 17:36:04
Autor: A. Filip
Wina Tuska! [Ten prezydent Europki (PO)rzucił Polskę na pastwę PiS i Kaczyzmu!]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Kto to jest Tusk?

Człowiek który (po)rzucił Polskę na pastwę PiS i Kaczyzmu?

Przecież  gdyby ten Polityczny Geniusz Tysiąclecia nie rzucił się
ofiarnie ratować Unii Europejskiej (przed UK) to Zapluty Karzeł Kaczyzmu
w życiu by przeciw PO pod Jego przywództwem  w Polsce wyborów nie wygrał!
Przecież każdy wie że Kopacz i Schetyna to Tuskowi do pięt nie dorastają!

Data: 2017-11-18 08:39:41
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 17:36 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

To prawda, ale nie tylko oni, pewien głaskacz kota również..

--
stevep

Data: 2017-11-18 09:00:10
Autor: A. Filip
stevep <steveo011@tkdami.net> pisze:
[...]

Wyborcy w wyborach zgodzili się z twoją opinią?

PO szykowało się do wyborów z pełnym przekonaniem że aż tak spierdolili
(drugą kadencje) że nawet z fujarą przegrają jak Kaczyński nie rozjedzie
ciężarnej zakonnicy na pasach?  Nie zauważyłem.  Żadem polityczny wieszcz nie wieszczył b. prezydentowi Komorowskiemu _zagwarantowanej_ reelekcji?

Nadmierna zwycięstwa pewność straszliwych klęsk przyczyną bywa.

Data: 2017-11-18 13:08:27
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 09:00 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

Właśnie, traktujesz dzisiejszą sytuację jako pewnik na wieki, a tu łaska  wyborców na pstrym koni jezdzi i bardzo szyko zmieniają zdanie..

--
stevep

Data: 2017-11-18 13:55:37
Autor: A. Filip
[...]

Jakie wieki?  _Na dziś_ wygląda że PiS+ raczej wyrówna świeżutki rekord
PO dwóch kadencji ciurkiem po roku 1989.  Tego że ten rekord PiS pobije
ja nie obstawiam - jak na dziś ja daje im na to góra 1/3 szans.

PiS na pewno będzie do wymiany *kiedyś*.  Na dziś wygląda że to jeszcze
nie będzie w najbliższych nadciągających wyborach. IMHO totalna opozycja
powtórzyła błąd PiS po poprzednich 2 latach u władzy - zamiast biec
średni dystans do wyborów (raczej) za cztery lata rzucili się do biegu
krótkodystansowego z ukrytym przekazem patrzcie (debile) wyborcy jakich
niewiarygodnych "skurwieli" wybraliście!  To zaraz po wyborach rzadko
kiedy jest skuteczne a przeważnie zniechęca większość wyborców IMHO.
IMHO wyborcy nie lubią jak się im _z miejsca_ mówi że (bardzo) źle wybrali.
Przekaz w duchu "(bardzo) wątpimy ale dajemy _szansę_ skoro Naród wybrał"
z nieśpiesznym potęgowaniem krytyki przeważnie jest skuteczniejszy IMHO.

Data: 2017-11-18 17:28:36
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 13:55 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

Tia, każdy bandzior jest bardziej skuteczny z łomem niż pęściarz z  rękawicmi.

--
stevep

Data: 2017-11-18 08:37:49
Autor: stevep
Wina Tuska!
W dniu .11.2017 o 16:48 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Kto to jest Tusk?

To ten na widok, którego Jaruś toczy pianę z ust, ciekawe czy zapytasz,  kto ten Jaruś?

--
stevep

Data: 2017-11-17 15:20:49
Autor: Presidente de San Escobar
Wina Tuska!
"Opozycja Totalna" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Co ci pis-owski wyrobniku zrobił Tusk, że ciagle go pluwasz? Dzisiejsza
pogoda to tez wina Tuska? Macie cos z łbami pis-owskie oszołomy!

Często maltretowane przez jednego z rodziców dzieci stają w obronie swojego
kata. Oni mają ten syndrom :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Czy naprawdę wam się to podoba kiedy Niemcy wchodzą w buciorami w nasz kraj