Czy naprawdę wytrzymały SAMSUNG B2700 SOLID?

Data: 2009-08-18 10:32:47
Autor: JJJK
Czy naprawdę wytrzymały SAMSUNG B2700 SOLID?

Miałem ten telefon 14 dni.
Przez ten krótki czas nie był oszczędzany.
Następnie dostał drzwiami od samochodu.
Tak pechowo, że aż bateria się wygięła.
Tylna ścianak jest jednak dość elastyczna.
W efekcie wyświetlacz świeci wyłącznie na biało.
Poza tym wszystko inne wydawało sie działać.
Oddałem do serwisu.

Generalnie wszystko mi się w nim podoba.
Działa sprawnie i szybko.
Troszkę musiałem pozmieniać fabryczne ustawienia
ale np. na stronie Orange jest dostępna pomoc do tego modelu.
Przy okazji swego czasu rozgorzał spór o pojemnośc baterii:
w moim czerwonym jest 1350 mAh - czyli tyle ile deklaruje producent.
Reasumując - fajny telefon.

Janusz

Czy naprawdę wytrzymały SAMSUNG B2700 SOLID?