Czy nar贸d polski obroni 艣wi臋to艣膰 ma艂 偶e艅stwa m臋偶czyzny i kobiety?

Data: 2012-10-14 14:29:28
Autor: leszek niewiadomski
Czy nar贸d polski obroni 艣wi臋to艣膰 ma艂 偶e艅stwa m臋偶czyzny i kobiety?
>Kszta艂t cywilizacji europejskiej jest zagro偶ony na skutek zakwestionowania istoty trwa艂ego zwi膮zku m臋偶czyzny i kobiety jakim jest rodzina - m贸wi艂 podczas niedzielnej mszy 艣w. inauguruj膮cej Dzie艅 Papieski abp Tadeusz Goc艂owski.

Wi臋cej... http://wyborcza.pl/1,75248,12667260,Abp_Goclowski_pyta__Czy_narod_polski_obroni_swietosc.html#ixzz29H9Bg6IB

A celny komentarz do tego: >Ten stary bezdzietny kawaler bedzie mnie, od wielu lat meza i ojca nauczal o rodzinie, nie bzdurz stary, zaloz rodzine!!! hipokryto. Rodzaj czapeczki (idiotyczna) nie upowaznia Cie do opowiadania bzdur, ziemia jest kulista a nie plaska, ludzkosc isnieje o wiele dluzej niz 6-tys. lat itd. i itp. a wasze bezrozumne mieszanie sie do wszystkiego skonczy sie nawet w Polsce.<

Facet chce robic konkurencje prezesowi Jaroslawowi, ktory pochyla sie z troska nad rodzina, dyskutuje o autostradach i systemie bankowym, a sam nie ma ani rodziny ani prawa jazdy ani konta bankowego.

--
ln.

Data: 2012-10-14 12:01:29
Autor: Witek
Czy nar贸d polski obroni 艣wi臋to艣膰 m a艂偶e艅stwa m臋偶czyzny i kobiety?
leszek niewiadomski wrote:

To widac.

Jestes pewien? :-)

a wp przypadku jw?

  .......ziemia jest kulista a nie plaska,......
bzdura

Czy nar贸d polski obroni 艣wi臋to艣膰 ma艂 偶e艅stwa m臋偶czyzny i kobiety?