Data: 2010-04-26 19:09:32 | |
Autor: cirrus | |
Czy nasze "VIP-y" muszą mieć flotę samolotów na własność? | |
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4bd5b796$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
Witam Typowe pierdolenie dla pierdolenia, nie lepiej najpierw sprawdzić: # Amerykański Gulfstream proponuje VIP-owskie wersje dwusilnikowych odrzutowców oznaczonych 450 lub 550. Kanadyjski Bombardier to producent ekskluzywnego samolotu Global 5000, a francuski Dassault oferuje trzysilnikowe wersje Falcona 7X lub 900 EX. Interesująca jest propozycja Airbusa. Jego mniejsze samoloty A 318 Elite lub A 319 używają już rządy Czech, Włoch i Francji. # Ze strony: http://www.rp.pl/artykul/5,68290.html -- stevep |
|
Data: 2010-04-26 19:23:04 | |
Autor: WW | |
Czy nasze "VIP-y" musz� mie� flot� s amolot�w na w�asno��? | |
W dniu 2010-04-26 19:09, cirrus pisze:
Uďż˝ytkownik "WW"<wuwu0@vp.pl> napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci Postaraj siÄ zrozumieÄ czytany tekst. Tu nie chodzi o to jakie kopic ale czy w ogĂłle sÄ potrzebne/czy naleĹźny je kupiÄ.? Czy juĹź jasno wytĹumaczyĹem róşnicÄ ? Pozdrawiam WW "Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer" "Kiedy Niemcy uznajÄ siÄ za ofiary II Wojny Ĺwiatowej, ich sÄ siedzi powinni zaczÄ Ä siÄ baÄ. " |
|