Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Czy nasze "VIP-y" muszą mieć flotę samolotów na własność?

Czy nasze "VIP-y" muszą mieć flotę samolotów na własność?

Data: 2010-04-26 19:09:32
Autor: cirrus
Czy nasze "VIP-y" muszą mieć flotę samolotów na własność?
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4bd5b796$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Tak się zastanawiam, bo mówi się o koniecznym zapewnieniu rządowi i prezydentowi nowych bezpiecznych samolotów.
Oczywiscie natychmiast wkracza min Klich ze swoim Embrearem.
Znacznie od nas bogatsze Włochy, a premier lata rejsowymi i korona mu z głowy nie spada.
W wielu krajach jest podobnie.
Dlaczego my tak nie możemy?
U nas maja delikatniejsze du***?
Pozdrawiam
 WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Typowe pierdolenie dla pierdolenia, nie lepiej najpierw sprawdzić:
# Amerykański Gulfstream proponuje VIP-owskie wersje dwusilnikowych odrzutowców oznaczonych 450 lub 550. Kanadyjski Bombardier to producent ekskluzywnego samolotu Global 5000, a francuski Dassault oferuje trzysilnikowe wersje Falcona 7X lub 900 EX. Interesująca jest propozycja Airbusa. Jego mniejsze samoloty A 318 Elite lub A 319 używają już rządy Czech, Włoch i Francji. #
Ze strony:
http://www.rp.pl/artykul/5,68290.html

--
stevep

Data: 2010-04-26 19:23:04
Autor: WW
Czy nasze "VIP-y" musz� mie� flot� s amolot�w na w�asno��?
W dniu 2010-04-26 19:09, cirrus pisze:
Uďż˝ytkownik "WW"<wuwu0@vp.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
news:4bd5b796$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Tak si� zastanawiam, bo m�wi si� o koniecznym zapewnieniu rz�dowi i
prezydentowi nowych bezpiecznych samolot�w.
Oczywiscie natychmiast wkracza min Klich ze swoim Embrearem.
Znacznie od nas bogatsze W�ochy, a premier lata rejsowymi i korona mu z
g�owy nie spada.
W wielu krajach jest podobnie.
Dlaczego my tak nie mo�emy?
U nas maja delikatniejsze du***?
Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein F�hrer"
"Kiedy Niemcy uznaj� si� za ofiary II Wojny �wiatowej, ich s�siedzi
powinni zacz�� si� ba�. "

Typowe pierdolenie dla pierdolenia, nie lepiej najpierw sprawdziďż˝:
# Ameryka�ski Gulfstream proponuje VIP-owskie wersje dwusilnikowych
odrzutowc�w oznaczonych 450 lub 550. Kanadyjski Bombardier to producent
ekskluzywnego samolotu Global 5000, a francuski Dassault oferuje
trzysilnikowe wersje Falcona 7X lub 900 EX. Interesuj�ca jest propozycja
Airbusa. Jego mniejsze samoloty A 318 Elite lub A 319 u�ywaj� ju� rz�dy
Czech, W�och i Francji. #
Ze strony:
http://www.rp.pl/artykul/5,68290.html


Postaraj się zrozumieć czytany tekst.
Tu nie chodzi o to jakie kopic ale czy w ogóle są potrzebne/czy należny je kupić.?
Czy już jasno wytłumaczyłem różnicę ?


Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Czy nasze "VIP-y" muszą mieć flotę samolotów na własność?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona