Czy nasze "VIP-y" musz± mieć flotę samolotów na własno¶ć?

Data: 2010-04-26 21:43:55
Autor: jadrys
Czy nasze "VIP-y" musz± mieć flotę samolotów na własno¶ć?
W dniu 2010-04-26 17:56, WW pisze:
Witam

Tak się zastanawiam, bo mówi się o koniecznym zapewnieniu rz±dowi i prezydentowi nowych bezpiecznych samolotów.
Oczywiscie natychmiast wkracza min Klich ze swoim Embrearem.

Znacznie od nas bogatsze Włochy, a premier lata rejsowymi i korona mu z głowy nie spada.
W wielu krajach jest podobnie.
Dlaczego my tak nie możemy?
U nas maja delikatniejsze du***?

Pozdrawiam
 WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Już pisałem o tym wcze¶niej - nasi "wodzowie" naprawdę potrzebuj± samolotów 4-5 razy w roku.. Więc nic chyba nie stoi na przeszkodzie żeby na te naprawdę potrzebne podróże wyczarterować samoloty. Ale im się marzy cała flotylla do celow prywatnych, utrzymywana oczywi¶cie na koszt podatnika, - tego emeryta którego nie stać na chleb..

Data: 2010-04-26 22:06:15
Autor: Tomy M.
Czy nasze "VIP-y" musz± mieć flotę samolot ów na własno¶ć?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hr4qg5$4o3$1news.onet.pl...

[...]

Wystarczy paru UBekom pozabierać emerytury i nie zabraknie
na porz±dne samoloty.Nic bym nie mial przeciwko IŁ-96
to konkretne maszyny, potrafi± latać w niesamowicie
gęstym i zbitym pyle wulkanicznym!!!

Tomy M.

Data: 2010-04-27 08:22:26
Autor: WW
Czy nasze "VIP-y" muszą mieć flotę samo lotów na własność?
W dniu 2010-04-26 22:06, Tomy M. pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Już pisałem o tym wcześniej - nasi "wodzowie" naprawdę potrzebują
samolotów 4-5 razy w roku.. Więc nic chyba nie stoi na przeszkodzie
żeby na te naprawdę potrzebne podróże wyczarterować samoloty. Ale im
się marzy cała flotylla do celow prywatnych, utrzymywana oczywiście na
koszt podatnika, - tego emeryta którego nie stać na chleb..

Wystarczy paru UBekom pozabierać emerytury i nie zabraknie
na porzÄ…dne samoloty.

Jak widzÄ™ za nic masz prawa nabyte.
Ale nawet to nie starczy.
Jak prezydent leci w weekend na Hel to leci samolot i leci śmigłowiec. Pan prezydent w Gdańsku przesiada się na śmigłowiec i nim dociera do rezydencji.
Całego lotu z Warszawy w śmigłowcu delikatne dupsko kurdupla by nie zniosło.
I tak 57 razy w zeszłym roku.

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-04-27 08:39:52
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich sÄ…siedzi
powinni zacząć się bać. "

   Kawal chama z was,Wojciechowski.

   AR

Data: 2010-04-27 09:39:18
Autor: Tomy M.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4bd682a7$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Aby coś od kogoś nabyć trzeba to mieć.
UBecja swoim "żołnierzom" naszą kasę
rozdawała, czas z tym skończyć.

[...]

Zostań kurduplem.

Tomy M.

Data: 2010-04-27 14:13:03
Autor: jadrys
[...]

Typowy kapitalista przez ciebie przemawia - zabrać biednym i dać bogatym.

Niestety nie znam tego typu samolotu.. Czy jest to odrzutowiec?  jeżeli tak - to nie ma mocnych - z pyłem wulkanicznym nie wygra.

Data: 2010-04-27 08:02:20
Autor: cirrus
[...]

A ty codziennie, a nie 4-5 razy w roku weĽ gumowy młotek i pierdolnij się zdrowo w pusty łeb zanim zaczniesz pisać takie kretynstwa.

--
stevep

Data: 2010-04-27 14:15:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-27 08:02, cirrus pisze:

[...]

A dlaczego niby kretyństwa? Czy tyb Stefan zdajesz sobie w ogóle sprawę ile kosztuje utrzymanie roczne takiego/takich samolotów?

Data: 2010-04-27 15:02:47
Autor: cirrus
Czy nasze "VIP-y" musz± mieć flotę samolotów na własno¶ć?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hr6khu$lrc$2news.onet.pl...
[...]

A ileby nie kosztowało to najwyższe władze w Polsce powinny podróżować bezpiecznie dobrymi samolotami, niekoniecznie w luksusach, to dzięki takim kretynom populistom jak ty zgineło tylu ludzi blokuj±c zakup nowoczesnych samolotów.

--
stevep

Data: 2010-04-27 15:48:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-27 15:02, cirrus pisze:

[...]

Podróżować można również w wyczarterowanych samolotach. Dla potrzeb kraju jest to potrzebne parę razy w roku.

Sk±d wiesz (mówie w odpowiedzi na twoje obrażliwe słowa pod moim adresem ) służko Michnika że oni zginęli ze względu na niezbyt nowoczesny samolot?

I nie b±dĽ taki hojny. Jeżeli ci tak zależy na wygodzie tych przy korytach to stań z czapka przy ko¶ciele i zacznij zbierać datki na samoloty, i samochody marki Mercedes S Klasse, BMW 7 itd. I nie zapomnij nie zapomnij przepisać swojej emerytury i tego co zarabiasz u Michnika na luksusy dla rz±du.

Data: 2010-04-28 07:52:55
Autor: cirrus
Czy nasze "VIP-y" musz± mieć flotę samolotów na własno¶ć?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hr6pvg$8rg$1news.onet.pl...
[...]

Musisz tak demonstrować swoje kretyństwo?

--
stevep

Czy nasze "VIP-y" musz± mieć flotę samolotów na własno¶ć?