Czy nauczymy sie szanowac inne kultury /

Data: 2009-09-21 20:14:40
Autor: bolek
Czy nauczymy sie szanowac inne kultury /

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h985cm$41f$1news.onet.pl...

W tym samym stopniu oceniac maja prawo tamci tubylcy tytuly np. naszycxh biskupow , papieza itd.

Mnie najbardziej śmieszy tytułowanie u nas np:
Wałęsy prezydentem, jak nim już nie jest.
To zalatuje kabaretem.

bolek

Data: 2009-09-21 20:31:56
Autor: konserwator

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h98ge1$cqq$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

albo Tuska premierem....
dyć to Kuminiorz a nie premier!

Data: 2009-09-21 21:11:46
Autor: MH
Czy nauczymy sie szanowac inne kultury /

> Mnie najbardziej śmieszy tytułowanie u nas np:
> Wałęsy prezydentem, jak nim już nie jest.
> [...]

Abstrahując od powyższego ... A  stać Cię na wyrażenie własnej opinii n/t głowy
Państwa ?! Wiesz , tak poprostu ..  Facet jest "cool" , czy LIPA ?!

MH

--

Czy nauczymy sie szanowac inne kultury /