Czy nauczymy sie szanowac inne kultury /

Data: 2009-09-21 21:51:50
Autor: awe
Czy nauczymy sie szanowac inne kultury /

No i na ch. bylo ci glosowac na SLD, na AWS czy tez PO - przeciez u was to zupelny brak kultury - wyszliscie z obory i tak kwiczecie cycu, na wysokiej postsowieckiej emeryturce. Wnukami sie zajmijcie i tylko nie mowcie mi ze wnuki maja was w dupie i nie chca gadac. To nie dziwne tu tez nie, ale wnuki to wnuki, a nie jakies tam pentaki z psp. Moglibyscie sie postarac...
awe

Data: 2009-09-22 00:29:50
Autor: MH
[...]

CYC o zupie , AWE o dupie..   Poprostu AWE nie zrozumiał tekstu pisanego. Takie
są efekty amnestji maturalnej koalicjanta pisu...

MH

Data: 2009-09-22 09:46:17
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:0ec1.000000a5.4ab7fe5enewsgate.onet.pl...

[...]

MH ty jestes zbyt prosty zeby wiedziec co ja zrozumialem a co nie. Lepiej rozpracowywuj te swoje chinki, lepiej ci wychodzi
awe

Czy nauczymy sie szanowac inne kultury /