Czy nie ma problemów z przeniesieniem numeru Plus -> Play?

Data: 2009-02-21 19:03:35
Autor: SDD
Czy nie ma problemów z przeniesieniem numeru Plus -> Play?

Użytkownik "Rex" <walcz@ze.spamem> napisał w wiadomości news:gnpdmh$p3p$1news.onet.pl...

będzie zastoju w jego funkcjonowaniu. Chcę uniknąć takiej sytuacji, że numer w Plusie JUŻ nie będzie działał, a w Play JESZCZE nie będzie

Ktos tu ostatnio opisywal, ze mial problemy...
A tak lekko BTW, OT i NTG to jest tez mozliwa sytuacja odwrotna, ze przenoszony numer bedzie dzialal i tu i tu :)
Ja tak mialem przez kilkanascie godzin przy przenoszeniu dwoch numerow z TPSA (ISDN) do Ery :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-21 20:16:22
Autor: Wemif
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:

A tak lekko BTW, OT i NTG to jest tez mozliwa sytuacja odwrotna, ze przenoszony numer bedzie dzialal i tu i tu :)
Ja tak mialem przez kilkanascie godzin przy przenoszeniu dwoch numerow z TPSA (ISDN) do Ery :)

Połączenia przychodzące też?

a.

Data: 2009-02-21 21:26:57
Autor: SDD

Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości news:gnpnem$9tj$1news.amsnet.pl...
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:

Połączenia przychodzące też?

Tez

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-22 17:14:02
Autor: Rex
SDD pisze:
[...]

Przez kilkanaście godzin to pół biedy. Chodzi mi o to, żeby nie zostać bez aktywnego numeru przez kilka dni.
Proszę pozostałych forumowiczów, którzy przenosili numer z Plusa do Play'a o wypowiedzi. Czy nie mieliście problemu z przenoszeniem numeru?

Pozdrawiam,
Rex

Data: 2009-02-24 16:40:58
Autor: Rex
SDD pisze:
[...]

Jeśli ktoś z Was przenosił numer Plus->Play to proszę o info czy nie
było z tym większych problemów.

Pozd,
Rex

Data: 2009-03-05 05:26:09
Autor: garf31
On 24 Lut, 16:40, Rex <wa...@ze.spamem> wrote:
SDD pisze:

> Użytkownik "Rex" <wa...@ze.spamem> napisał w wiadomości

Jeśli ktoś z Was przenosił numer Plus->Play to proszę o info czy nie
> [...]

Witam,

Są problemy, i to bardzo duże.
Jestem właśnie w trakcie przenoszenia nr z Plusa do Play, a problem
polega na tym ze Plus nie bardzo chce zwolnić numer usprawiedliwiając
się problemami technicznymi.  Otóż najpierw pobrali opłatę za
przeniesienie numeru następnie przesłali smsa z informacją, że numer
przestanie być aktywny w sieci z dniem 02.03. Niestety numer jest
nadal aktywny, a ja z tego powodu nie mogę podpisać umowy z Play.
Interwencje i reklamacje (czas rozpatrzenia reklamacji to 30 dni) w
niczym nie skutkują.
Jeśli ktoś miał podobny przypadek to proszę o radę.
Jeszcze jedna informacja  tel. jest na kartę co podobno ułatwia
sprawę, jak widać raczej nie.

Pozdro
Garf

Czy nie ma problemów z przeniesieniem numeru Plus -> Play?