Czy nie macie wrażenia, że cofamy się w r ozwoju?

Data: 2013-01-07 11:08:26
Autor: WW
Czy nie macie wrażenia, że cofamy się w r ozwoju?
Witam

Czy nie macie wrażenia, że świat, czy może raczej Europa a zwłaszcza my Polacy, cofamy się w rozwoju?
Mam XXI wiek a tymczasem młodzi ludzie nie potrafią w pamięci pomnożyć dwucyfrowej liczy przez jednocyfrową, czy sprawdzić w pamięci paragonu z kasy. W TV produkują się wróżbici i wróżki, nakazy religijne staja się prawem. Przestaliśmy latać w kosmos a znaczna cześć ludzi głoduje. Samochody w miastach poruszają się tak szybko, jak na początku XX wieku, a koleje nawet nie zbliżają się czasami przejazdów do czasów przedwojennych.

Coś tu jest nie tak.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-01-07 11:15:51
Autor: boukun
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kce6qr$7sa$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty masz dopiero tylko wrażenie, a ja o tym już od dawna wiem i trukam...

boukun

Data: 2013-01-07 16:13:44
Autor: AnDaL
Czy nie macie wraenia, e cofamy si w rozwoju?

ale to wcale nie polepsza twej sytuacji

Data: 2013-01-07 23:32:29
Autor: boukun
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomości news:kces7o$9na$2speranza.aioe.org...
[...]

W pojedynkę, to ja se mogę...

boukun

Data: 2013-01-08 03:53:48
Autor: AnDaL
On Mon, 07 Jan 2013 23:32:29 +0100, boukun wrote:

[...]

a rodzina, sasiedzi, przyjacioly, znajomi itd

Data: 2013-01-07 12:04:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-07 11:08, WW pisze:
[...]

Utopia, o tym że nakazy religijne stają/staną się prawem możemy tylko pomarzyć.; Nie ma w świecie nic sprawiedliwszego i godnego pożądania niż prawo rygorystycznie oparte na przekazach religijnych, oczywiście z pominięciem obiektu kultu, czyli takie czy inne Bóstwo. Tak - kapitalizm, a więc wyzysk i wszystko co najgorsze dla człowieka w takim kraju nie miałby prawa zaistnieć.

Data: 2013-01-07 13:44:31
Autor: WW
W dniu 2013-01-07 12:04, Trybun pisze:

[...]

Jak widzę to czarne robactwo obłażące Polskę, to nawet nie chce mi się o ich kulcie rozmawiać.
Wybacz.

Data: 2013-01-07 20:53:15
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-07 13:44, WW pisze:
[...]

I ja też nie chcę dyskutować o nich, ale o religijnych przesłaniach.

Data: 2013-01-08 11:24:09
Autor: WW
W dniu 2013-01-07 20:53, Trybun pisze:

I ja też nie chcę dyskutować o nich, ale o religijnych przesłaniach.

Przesłania są tyle warte, ile ludzie je głoszący.
Wiesz, jaki sprawiedliwy i demokratyczny statut miała PZPR?
A jak było,  to chyba wiesz.

Ale odbiegamy od tematu.

Data: 2013-01-08 15:51:07
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-08 11:24, WW pisze:
[...]

Niestety nie, poprzez patologię nie należy postrzegać całości. Np. Katolicki Dekalog to wartości uniwersalne,.

Data: 2013-01-09 15:59:50
Autor: WW
W dniu 2013-01-08 15:51, Trybun pisze:

Niestety nie, poprzez patologię nie należy postrzegać całości. Np.
Katolicki Dekalog to wartości uniwersalne,.

A jakie to te "uniwersalne"?

Data: 2013-01-07 13:43:06
Autor: Aleksander
Czy nie macie wraenia, e cofamy si w rozwoju?
Dokadnie cofamy si, wpadamy w czarn dziur niby lepszego systemu. Teraz rozumiem dlaczego amerykanie tak panicznie bali si tzw. ludzi komunistw, a waciwie socjalistw.
 Ta rzekomo za komuna , socjalizm , jaki by taki by, ale: zlikwidowa analfabetyzm w Polsce, zlikwidowa ebractwo, nie byo bezdomnych , nie byo szukajcych po mietnikach, nie byo bezrobotnych, budowa potny przemys, itd. Naleao udoskonala system a nie go rozpieprza, budowa Polsk. Dzi wida , modzi nie rozumiej bo nie znaj, a niektrym starym odbija pienic si wprost na komun,  za ktrej pokoczyli studia, zrobili karier artystyczn itp.

W tej niepodlegoci , mamy wiat tymczasowego istnienia, brak wartoci trwaych, umowy krtkoterminowe, a co potem?

Kiedy jak zaoyo si telefon to si go miao latami i suy do tego by mona byo si dodzwoni, np. do przychodni a nie i. Dzi dodzwoni si nie mona,  trzeba drepta by si zarejestrowa. Umowa na TV to na dwa lata a potem??  stawki drakoskie. Telewizor dobry dziaajcy  staje si zomem albo musisz buli za nowy dekoder,  mczy si z dwoma pilotami,  bo zmuszaj do niepotrzebnej wymiany. Wszystko jest fajnie pki masz prac i moesz pracowa a zarobki s jeszcze znone. A co jak przychodzi emerytura???  Dochd maleje zdecydowanie, zdrowie coraz gorsze, a tu coraz wiksze dania finansowe, za gaz, prd, chleb, i nowy TV tez musisz kupi -- tylko z czego?  tak wiec cofamy si w zastraszajcym tempie, a zrozumie to mona doywajc samemu odpowiedniego wieku.

Warunki ycia s opakane, nic tylko zmuszaj do eutanazji ,  dobry temat do propagowania, Owsiak ju zacz, wie co robi, to jedyny ratunek dla ZUS, modych, rzdzcych, ...
Alx.
 ".

Data: 2013-01-07 15:05:54
Autor: Lord Donald
W dniu 07.01.2013 11:08, WW pisze:
[...]

W europie po tylu latach walki z komuną, marnotrawstwa na socjal i kształcenie pospólstwa tylko dla powstrzymania swoich obywateli przed falą rewolucji, uznali że socjalizm udało się tak skompromitować medialnie, że już nic nie grozi z tej strony, a więc cofamy się do czasów przedwojennych gdzie było jasno określone miejsce niewolnika i pana.

Z resztą w USA, jest podobnie, po ogłoszeniu upadku komunizmu, obywatele tego kraju zaczęli domagać się swojego, skoro nie zagraża im medialny demon komunizmu, to dlaczego mają żyć w nędzy i poświęcać się tej sprawie, aby nadal utrzymać kapitalizm i trzymać obywateli za mordy wymyślili walkę z terroryzmem rozwalając WTC, trochę to dało czasu USA, ale nie na długo i tak stracili sporą część i najbogatsze państwa w surowce z Ameryki Południowej. Jeszcze może być tak, że z USA i Europy odpracują u Chińczyka budowę kolei, drug, infrastruktury!

Data: 2013-01-07 17:38:44
Autor: Wiesiaczek
On Mon, 07 Jan 2013 11:08:26 +0100, WW wrote:

Witam

Czy nie macie wrażenia, że świat, czy może raczej Europa a zwłaszcza my
Polacy, cofamy się w rozwoju?

Dla mnie jest to oczywiste ale problem jest z młodymi (a i paru starych idiotów też się znajdzie), którzy karmieni propagandą uważają, że zjedli wszystkie rozumy i są najmądrzejsi i najpiękniejsi.

Do nich prawda nie dotrze chyba nigdy.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-01-07 19:13:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kcf16v$vrs$2node2.news.atman.pl...
[...]

Czy nie za surowo siebie oceniasz?

Hi, hi, hi...

Data: 2013-01-08 11:27:33
Autor: WW
W dniu 2013-01-07 18:38, Wiesiaczek pisze:

Dla mnie jest to oczywiste ale problem jest z młodymi (a i paru starych
idiotów też się znajdzie), którzy karmieni propagandą uważają, że zjedli
wszystkie rozumy i są najmądrzejsi i najpiękniejsi.

Przyczyny takiego kierunku "rozwoju" mogą być rożne.
Jednak to nie młodzi ludzie usunęli matematykę z matur a z zabobonu uczynili przedmiot "nauki". Dzieci zamiast uczyć się informatyki, mają rekolekcje.

"Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich narodu chowanie"

Data: 2013-01-08 09:33:18
Autor: xan
Czy nie macie wraenia, e cofamy si w rozwoju?
W dniu 07.01.2013 11:08, WW pisze:

a koleje nawet nie zbliaj si czasami przejazdw do czasw
przedwojennych.

z kolej jest jeszcze gorzej, przed wojn jedziy punktualnie :D

Data: 2013-01-09 11:04:53
Autor: Lord Donald
[...]

Takie wrażenie jest od 30 lat. Może chodziło ci o to, że coraz bardziej przyspieszamy z tym cofaniem się?!!

Czy nie macie wrażenia, że cofamy się w r ozwoju?