Czy nie się ścigać oszustów?

Data: 2014-09-08 02:42:15
Autor: Kris
Czy nie się ścigać oszustów?
W dniu piątek, 5 września 2014 18:06:23 UTC+2 użytkownik z napisał:
W pa�stwie prawa nikt na to nie zareaguje???
A kto ma zareagować?
Organy Państwa?
A niby dlaczego?
Może np. dla mnie nie jest problemem że ktoś "doprowadza do niekorzystnego rozporządza moim mieniem"
Moim zdaniem organom Państwa nic do tego w takich sytuacjach dopóki ktoś nie złoży zawiadomienia.
Czujesz że ktoś chce "niekorzystnie rozporządzać Twoim mieniem..." to zgłaszaj.

Data: 2014-09-08 12:48:33
Autor: z
Czy nie się ścigać oszustów?
W dniu 2014-09-08 o 11:42, Kris pisze:
Czujesz że ktoś chce "niekorzystnie rozporządzać Twoim mieniem..." to zgłaszaj.

Jest coś takie jak z urzędu. Gdzie stosować jak nie tu?

Data: 2014-09-08 03:57:59
Autor: Kris
Czy nie się ścigać oszustów?
W dniu poniedziałek, 8 września 2014 12:48:33 UTC+2 użytkownik z napisał:
Jest co� takie jak z urz�du. Gdzie stosowa� jak nie tu?
A czemu jakikolwiek urząd miałby robić cokolwiek w moim imieniu skoro mi takie sms-y nie przeszkadzają i nie uważam że ich autor chce "niekorzystnie rozporządzić moim mieniem" Z oferty zaproponowanej w sms nie skorzystam i tyle.

Data: 2014-09-08 13:42:03
Autor: z
Czy nie się ścigać oszustów?
W dniu 2014-09-08 o 12:57, Kris pisze:
[...]

W sumie okradanie staruszki na ulicy czy "na wnuczka" też Ci nie powinno przeszkadzać :-)

Data: 2014-09-08 05:11:22
Autor: Kris
Czy nie się ścigać oszustów?
W dniu poniedziałek, 8 września 2014 13:42:03 UTC+2 użytkownik z napisał:
W sumie okradanie staruszki na ulicy czy "na wnuczka" teďż˝ Ci nie powinno przeszkadzaďż˝ :-)
Uważasz że Państwo powinno dbac o to abym nie brał udziału w loterii sms czy nie lokował pieniędzy w Amber Gold i nie pożyczał od "chwilówek"?
Kurcze to w końcu moje "mienie" i mam chyba prawo nim "niekorzystnie rozporządzać"

Data: 2014-09-08 22:00:11
Autor: z
Czy nie się ścigać oszustów?
W dniu 2014-09-08 o 14:11, Kris pisze:
[...]

Ty chciałbyś żyć w państwie które nie zajmuje się takimi rzeczami.
Ja też mam takie samo zdanie.
Ale...
Żyjemy tu gdzie żyjemy. Albo zmieniamy albo stosujemy to co obowiązuje.
Wiem... jestem zbyt pryncypialny, mało elastyczny na prywatną inicjatywę, zazdroszczę obrotności i pomysłu na biznes, nie dostrzegam nowych trendów, nie szanuję odmienności ... BLEBLEBLE :-)

Przykro mi. ;-) zostałem tak wychowany że złodziej jest dla mnie złodziejem.

Czy nie się ścigać oszustów?