Czy nowa wersja Mini Opery ma funkcje zmiany protoko łu?

Data: 2010-01-19 08:07:52
Autor: qwerty
Czy nowa wersja Mini Opery ma funkcje zmiany protoko łu?
Użytkownik "X" <konsultant@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj2f5r$dm1$1@inews.gazeta.pl...
Chodzi mi o mozliwość wykorzystania telefonu do internetu w Simplusie/36.6 i MixPlusie IV na wykupionym pakiecie internetowym. W calu skorzystania z lepszej taryfikacji (przy APN: WAP jest co 10kB, a przy APN:INTERNET jest co 100kB), muszę zmienić w ustawieniach mini opery protokół z SOCKET na HTTP. Czy najnowsza mini-opera ma taką funkcję ? Ja korzystam ze starszej wersji z maja ub.roku i mam tą funkcję i korzystam przez to z lepszej taryfikacji. Chciałbym koleżance wgrać mini operę do jej Nokii 6300 ale nie wiem czy na nowszej (chyba przez Ruskich tworzonej)Mini Operze bedzie opcja zmiany protokołu z Socket na HTTP. Bez tego nie da rady połączyć sie na APN: WAP.

5 beta 2 ma możliwość zmiany, ale tak jak starszy brat łączy się przez jakieś "rumuńskie" proxy.

Czy nowa wersja Mini Opery ma funkcje zmiany protoko łu?