Czy nowa wersja Mini Opery ma funkcje zmiany protokołu?

Data: 2010-01-18 21:09:29
Autor: X
Czy nowa wersja Mini Opery ma funkcje zmiany protokołu?
Chodzi mi o mozliwość wykorzystania telefonu do internetu w Simplusie/36.6 i MixPlusie IV na wykupionym pakiecie internetowym. W calu skorzystania z lepszej taryfikacji (przy APN: WAP jest co 10kB, a przy APN:INTERNET jest co 100kB), muszę zmienić w ustawieniach mini opery protokół z SOCKET na HTTP. Czy najnowsza mini-opera ma taką funkcję ? Ja korzystam ze starszej wersji z maja ub.roku i mam tą funkcję i korzystam przez to z lepszej taryfikacji. Chciałbym koleżance wgrać mini operę do jej Nokii 6300 ale nie wiem czy na nowszej (chyba przez Ruskich tworzonej)Mini Operze bedzie opcja zmiany protokołu z Socket na HTTP. Bez tego nie da rady połączyć sie na APN: WAP.

Data: 2010-01-18 21:35:10
Autor: darnok
On 2010-01-18 21:09, X wrote:
[...]

http://www.simplus.pl/images/regulamin_promocji_pakiety_internetowe_twoj_profil.pdf

patrz pkt 17.
Co z tego ze taryfikacja o mniejszej jednostce jak WAP jest 10x drozszy :)
Sciagasz 10kB a z pakietu schodzi ci 100kB :)
W pozostalych taryfach jest to samo.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-01-18 22:19:03
Autor: X
Użytkownik darnok napisał:
On 2010-01-18 21:09, X wrote:

[...]

NIE! SORRY ZA CAPSLOCK ALE NIE! Nie masz racji. łaczę się z internetem na punkcie dostepowym WAP i taryfikacja jest oddzielnie co 10kB za wysłane i odebrane dane. Przykładowo, jeśli download: 50kB, ulopad 12kB to przy połączeniu z APN WAP z pakietu internetowego schodzi 50+20=70kB a przy połączeniu z APN INTERNET schodzi 100=100kB=200kB z pakietu. Temat poruszany na różnych forach, np. telepolis.pl już wiele razy a towarzystwo nadal wierzy w bajki w regulaminach. Sam BOK Plusa mi potwierdził że na WAPie jest taryfikacja co 10kB i wcale 10* więcej nie schodzi z pakietu tylko wielokrotność 10kB.

Data: 2010-01-19 08:07:52
Autor: qwerty
Użytkownik "X" <konsultant@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj2f5r$dm1$1@inews.gazeta.pl...
[...]

5 beta 2 ma możliwość zmiany, ale tak jak starszy brat łączy się przez jakieś "rumuńskie" proxy.

Czy nowa wersja Mini Opery ma funkcje zmiany protokołu?