Czy o BO¦ już było ?

Data: 2009-05-18 00:37:35
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Czy o BO¦ już było ?
http://prnews.pl/bank-ochrony-srodowiska/nowe-pakiety-kont-w-ofercie-bos-40020.html

chyba żadna rewelacja, je¶li po pół roku opłata 19 zł/mies

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

Data: 2009-05-17 16:23:57
Autor: szczurwa
Czy o BO¦ już było ?
On 18 Maj, 00:37, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
<adres...@mojej.www.pl> wrote:

chyba żadna rewelacja, je¶li po pół roku opłata 19 zł/mies

To prawda. Ale je¶li weĽmiemy pod uwagę bezpłatne bankomaty, to chyba
w normie, poza promocyjnym wygłupem Aliora.

Data: 2009-05-18 04:33:06
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Czy o BO¦ już było ?

<adres...@mojej.www.pl> wrote:
> chyba żadna rewelacja, je¶li po pół roku opłata 19 zł/mies

To prawda. Ale je¶li weĽmiemy pod uwagę bezpłatne bankomaty, to chyba
w normie, poza promocyjnym wygłupem Aliora.

Ta...
A w Nordei to jeszcze "promocyjnie" dodali bezplatne przelewy do
bezplatnych bankomatow.

Data: 2009-05-18 11:25:39
Autor: xbartx
Czy o BO¦ już było ?
Dnia Sun, 17 May 2009 16:23:57 -0700, szczurwa napisał(a):

To prawda. Ale jeśli weźmiemy pod uwagę bezpłatne bankomaty, to chyba w
normie, poza promocyjnym wygłupem Aliora.

Czemu wygłupem? Może ktoś policzył, że zamiast kilku spotów w TVP przed dziennikiem zrobimy darmowe bankomaty i lepiej na tym wyjdą wszyscy zainteresowani :)

--
xbartx

Data: 2009-05-18 08:00:24
Autor: szczurwa
Czy o BO¦ już było ?
On 18 Maj, 13:25, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Czemu wygłupem? Może kto¶ policzył, że zamiast kilku spotów w TVP przed
dziennikiem zrobimy darmowe bankomaty i lepiej na tym wyjd± wszyscy
zainteresowani :)

My¶lisz że w końcu Alior nie podwyższy opłat za karte ? Ja mam w
miesi±cu kilkadziesi±t wypłat z bankomatów, a my¶lę, że takich jak ja
jest wielu. Cena 3 złotych za rachunek to obecnie dumping, który można
wytłumaczyć jednynie akcentem marketingowym. Szybko wycofali się z
darmowych przelewów z kart, nie s±dzę, aby zbyt długo chcieli zdrowo
dokładać do bezpłatnych bankomatów, tym bardziej, że musz± sporo bulić
za depozyty.

Data: 2009-05-18 19:26:40
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy o BO¦ już było ?
Po co Ci tyle gotówki?
Na wsi mieszkasz?
I po co wybierasz parę razy dziennie?
JaC

-- -- -

Ja mam w miesi±cu kilkadziesi±t wypłat z bankomatów, a my¶lę, że takich jak ja jest wielu.

Data: 2009-05-18 10:58:05
Autor: szczurwa
Czy o BO¦ już było ?
On 18 Maj, 19:26, ±ćęłń󶼿 <usun...@wp.eu> wrote:

Na wsi mieszkasz?

Tak. We Wsiawie.

Data: 2009-05-19 00:14:59
Autor: xbartx
Czy o BOŚ już było ?
On Mon, 18 May 2009 08:00:24 -0700 (PDT)
szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:

Myślisz że w końcu Alior nie podwyższy opłat za karte ? Ja mam w
miesiącu kilkadziesiąt wypłat z bankomatów, a myślę, że takich jak ja
jest wielu. Cena 3 złotych za rachunek to obecnie dumping, który można
wytłumaczyć jednynie akcentem marketingowym.

Ale większość banków dopłaca swoim klientom to wypłat z bankomatów np z
sieci Euronet, Casc4you etc takĹĽe Alior nie jest tutaj ĹĽadnym
wyjątkiem. Być może wynegocjowali sobie jakieś dobrze stawki? Poza tym
tak jak wspomniał krzysztofsf w Nordea są darmowe bankomaty już ładny
kawał czasu (sam rok używałem) i jakoś bankowi się opłaca a karta
kosztuje 1,5PLN/m-c a nie jak w Aliorze 3PLN/m-c.

Xenocide

Czy o BO¦ już było ?