Czy obręcz DH19 ma prawe i lewe otwory?

Data: 2009-03-31 08:39:42
Autor: derywat
Czy obręcz DH19 ma prawe i lewe otwory?
Witam,

pytanie jak w temacie: czy obręcz Alexrims DH19 26" ma prawe i lewe otwory, czy może wszystkie takie same? Obejrzałem dokładnie i wygląda jakby były wszystkie równe, ale po zapleceniu nyple są pod dziwnymi kątami. Może mi się tylko wydaje, bo odkąd zaplatam koła samodzielnie, zawsze miałem obręcze z wyraźnie różnymi prawymi/lewymi otworami. Obręcz jest kapslowana, wszystkie otwory są w jednej linii. Mam nadzieję, że ktoś wie, bo nie mam za bardzo ochoty zaplatać odwrotnie tylko po to, aby stwierdzić, że jest tak samo ;)

Pozdrawiam

derywat

Czy obręcz DH19 ma prawe i lewe otwory?